המיליארדר היהודי רוברט קראפט מואשם בשידול לזנות בפלורידה

משטרת פלורידה הודיעה כי קראפט, ידידו של הנשיא טראמפ ובעלי אלופת הסופרבול ניו-אינגלנד פטריוטס, תועד בעת שירותי מין בספא "Orchids of Asia" • בתחילת השנה הודיעה קרן "פרס בראשית" כי קראפט נבחר לחתן פרס בראשית השישי במספר, אך כעת לא ברור אם יקבלו

רוברט קראפט / צילום: ריטרס
רוברט קראפט / צילום: ריטרס

עולם הספורט האמריקאי סוער: הבעלים של אלופת הסופרבול ניו-אינגלנד פטריוטס, המיליארדר היהודי רוברט קראפט, מואשם בשידול לזנות בפלורידה. מעקב מצולם אחרי קראפט תיעד קבלת שירותי מין, כך לפי הודעת משטרת פלורידה היום (ו').

המיליארדר בן ה-77 נמנה עם יותר מ-20 נאשמים שמשטרת פלורידה עלתה על עקבותיהם במסגרת חקירה משטרתית רחבה בפרשת סחר בבני אדם. בכיר במשטרה אמר במסיבת עיתונאים: "מר רוברט קראפט מואשם באותה עבירה כמו האחרים: שידול לזנות".

קראפט ידוע בחברותו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שרק בחודש שעבר הצהיר כי חתם על 4 הצעות חוק שמטרתן הגדלת המאמצים למיגור תופעת הסחר בבני אדם, וכינה את הסחר בבני אדם "פשע נתעב". יש לציין כי קראפט אינו מואשם או חשוד המעורבות בסחר בבני אדם, אלא בשידול לזנות בלבד.

קראפט, ששוויו נאמד ב-6.6 מיליארד דולר, לא נעצר בידי המשטרה, אך צו מעצר הוצא עבורו בגין שני סעיפים של שידול. קראפט מואשם בשידול זנות בספא "Orchids of Asia" ביופיטר, פלורידה, שם מצאו החוקרים נשים ממוצא סיני מוחזקות בתנאי עבדות מינית.

דובר של קראפט הכחיש לחלוטין את הדברים. 

בתחילת השנה הודיעה קרן "פרס בראשית" כי קראפט נבחר לחתן פרס בראשית השישי במספר. הקרן בחרה בקראפט עקב המחויבות שלו למאבק באנטישמיות וכן בשל שורשיו היהודיים והקשר העמוק שלו עם ישראל. קראפט התחייב להשתמש בסכום הפרס, מיליון דולר, למאבק באנטישמיות וקידום הלגיטימציה של מדינת ישראל. הפרס אמור להיות מוענק לקראפט ביוני השנה, אך כעת לא ברור אם יקבלו.