מפלגת הימין החדש נרשמה בוועדת הבחירות לכנסת ה-21

את טפסי הרישום הגישו איילת שקד ואלונה ברקת • במקביל, פתחו בימין החדש במבצע קריאה לגיוס תרומות למפלגה

איילת שקד ואלונה ברקת בהגשת רשימת הימין החדש
איילת שקד ואלונה ברקת בהגשת רשימת הימין החדש

מפלגת הימין החדש היתה הבוקר מבין הראשונות להירשם בועדת הבחירות להתמודדות לכנסת ה-21. המפלגה היא מבין הראשונות לעשות זאת. 

את טפסי הרישום הגישו מספר 2 ומספר 3 במפלגה, שרת המשפטים איילת שקד ואלונה ברקת (בהאתמה), שעד לאחרונה הייתה מבעלי הפועל. הימין החדש קיבלו את האות ׳נ׳, שתסומן על פתקי ההצבעה.

השרה שקד אמר הבוקר כי "ברור שנתניהו יהיה ראש הממשלה, השאלה איזו ממשלה הוא ירכיב - עם הימין החדש או עם מפלגת השמאל של גנץ". שקד בירכה גם על האיחוד בקרב מפלגות הימין, עוצמה לישראל, הבית היהודי (מפלגתה לשעבר) והאיחוד הלאומי.

במקביל,  פתחו בימין החדש במבצע קריאה לגיוס תרומות למפלגה. המפלגה שלחה הודעות מייל בתפוצה רחבה וביקשה מן הציבור לסייע להם להתמודד. הנוסח של הפניה דומה במידה מסויימת לקמפיינים גיוס תרומות שכיחים בארה״ב.

המייל הופנה אישית לאדם הרשום ונפתח בפניה אישית של השר נפתלי בנט.

בנט כתב:" אנחנו משקיעים מאמצים אדירים כדי להביא את בשורת הימין האמיתי לכל אזרחי ישראל אך נצליח לעשות זאת רק בעזרתכם. לפי חוק מימון מפלגות, אסור לתרום יותר מ-2,300 שקל  לבית אב, בלי תורמים כבדים ובלי כסף מהבית. אתגר מאוד גדול, ולכן אנחנו צריכים אתכם פעמיים: גם שתתמכו בנו וגם שתשתפו את המסר ותביאו חברים, משפחה, קולגות ושכנים שיצטרפו למאבק שלנו על ארץ ישראל ועל הזהות היהודית, ישראלית וימנית שלה". עוד אמר בנט בפנייה לקבלת תרומות כי "אחרי 40 שנה, הימין בשלטון, אבל לא ממש שלט".