ארטימדיה בשת"פ ראשון מחוץ לישראל: תקים רשת פרסום בהודו

בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

אחרי מספר שנים של הצהרת כוונות, חברת הפרסום הפרוגרמטית ארטימדיה חותמת על הסכם שיתוף-פעולה ראשון מחוץ לגבולות ישראל.

בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל (Eros International), מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס. לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשיתופי-פעולה עם פלטפורמות OTT נוספות.

נציין כי בהודו חלק ניכר מהצפייה בתכני וידאו היא באמצעות הטלפונים הסלולריים, זאת מאחר שהחדירה של האינטרנט המהיר התחילה במדינה זו עם רשתות הסלולר. בחברה מקווים להיקף הכנסות מפרסום של 350 מיליון דולר בשנה הראשונה.

ארטימדיה החלה את פעילותה בישראל לפני כ-3 שנים והחלה לפעול כרשת לפרסום וידאו פרוגרמטי. באישור הממונה על ההגבלים העסקיים איגדה החברה את מלאי הווידאו של רוב אתרי התוכן הישראליים. כבר מתחילת הדרך הצהירה החברה כי ישראל היא סוג של מעבדה שנועדה ללמוד ולשפר פעילות בשוק קטן כדי להשתמש במודל בשווקים בחו"ל.

ארוס אינטרנשיונל היא חברת תקשורת הפועלת בכ-50 מדינות בעולם ונסחרת בבורסה בניו-יורק בשווי העומד על כמיליארד דולר. החברה מחזיקה בחברת-הבת ארוס המפעילה את פלטפורמת ה-OTT בהודו.