הישג לקשת: רייטינג של 30.8% לגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"

מדובר במשדר הנצפה ביותר מאז פיצול ערוץ 2 • רגע ההכרזה על הזכייה של קובי מרימי בשעה 23:32 הניב לקשת רייטינג של 35% • דקת השיא של התוכנית בסוף הביצוע הראשון של קובי מרימי הניבה רייטינג של 36.4% ומעל מיליון צופים

קובי מרימי בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" / צילום: רונן אקרמן
קובי מרימי בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" / צילום: רונן אקרמן

גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון", ששודר בערוץ קשת 12, רשם אמש (ג') רייטינג ממוצע של 30.8% - ובכך הפך להיות המשדר הנצפה ביותר מאז פיצול ערוץ 2. כ-907 אף צופי צפו בגמר התוכנית, מה שלא מאוד מפתיע לאור העובדה שגם בחצאי הגמר נרשמה צפייה גבוה מאוד שהניבה בכל פעם מעל 20% רייטינג. ממוצע העונה השישית ללא תוכנית הגמר עמד על 18.1% רייטינג.

רגע ההכרזה על הזכייה של קובי מרימי ששודר בשעה 23:32 הניב לקשת רייטינג של 35%. דקת השיא של התוכנית בסוף הביצוע הראשון של קובי מרימי הניבה רייטינג של 36.4% ומעל מיליון צופים שצפו בביצוע.

נזכיר כי לשלב הגמר הגיעו 4 מתמודדים: מאיה בוסקילה, שהייתה הראשונה שהודחה ולא עלתה לקרב הסופי על הקרב לאירוויזיון; שפיטה; כיתריה; וקובי מרימי, שכבר הודח מהתוכנית וחזר להתמודדות בגלגל הצלה.

המשדר כלל שעתיים וחצי של שידור בהן קשת ירתה בכל התותחים הכבדים כדי להותיר אצלה את הצופים גם ברגעים הלכאורה "מתים": הופעה של נטע ברזילי, זוכת העונה הקודמת ומי שזכייתה הביאה לישראל את האירוויזיון, שביצעה אמש את השיר החדש שלה, "באסה סבבה"; והשופטים סטטיק ובן אל שביצעו יחד עם עדן בן זקן וסטפן את השיר החדש שלהם, "יאסו".