כפי שנחשף ב"גלובס": אל על תפעיל קו טיסות ישיר לאורלנדו

זאת החל מחודש יולי הקרוב • אל על עדיין לא פרסמה את מחירי הטיסה בקו, אך במסגרת מבצע שיתקיים בשבוע הקרוב יוצעו כרטיסים במחיר שיתחיל ב-1,000 דולר לטיסות הלוך וחזור

דיסני וורלד באורלנדו / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
דיסני וורלד באורלנדו / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", חברת התעופה אל על תשיק טיסות ישירות לאורלנדו שבארה"ב במהלך קיץ 2019. אל על הכריזה היום (ג') על המהלך בתערוכת התיירות IMTM המתקיימת בתל-אביב. 

מדובר בטיסת לילה ישירה לאורלנדו (נמל התעופה MCO) שתפעל החל מיולי ובחודשי קיץ 2019. ניתן יהיה לטוס מאורלנדו ולשוב עם אל על מיעדים אחרים בארה"ב, כגון מיאמי וניו-יורק (ולהפך). הטיסות לאורלנדו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787 ובואינג 777 ויציעו שתי מחלקות שירות, עסקים ותיירים. 

אורלנדו שבפלורידה היא יעד שמתאים גם למשפחות, היות שממקומות שם אטרקציות רבות, ובראשן דיסני וורלד ואולפני יוניברסל. גם עבור הקהילה היהודית מדובר בקו שיש לו ביקוש. 

אל על עדיין לא פרסמה את מחירי הטיסה בקו, אך במסגרת מבצע שיתקיים בשבוע הקרוב יוצעו כרטיסים במחיר שיתחיל ב-1,000 דולר לטיסות הלוך וחזור. 

זמני הטיסות:

הלוך - המראה מתל-אביב אור ליום שלישי בשעה 00:05; נחיתה באורלנדו כעבור 13:25 שעות, בשעה 06:30 (שעון מקומי). 

חזור - המראה מאורלנדו ביום שלישי בשעה 11:30 (שעון מקומי); נחיתה בתל-אביב כעבור 12 שעות, ביום רביעי בשעה 06:30.

אורלנדו מצטרפת לשני היעדים שעליהם הכריזה אל על, טיסות ישירות ללאס וגאס וטיסות ישירות לסן פרנסיסקו. על הטיסה לווגאס תקבל אל על מענק ממשרד התיירות שיעמוד על 750 אלף אירו. נציין כי על הקו לאורלנדו אל על לא תקבל מענק ממשרד התיירות. 

ולאן עוד נוכל לטוס בטיסה ישירה?

בתוך כך, בחודש מאי צפוי להיפתח יעד נוסף לנוסעים הישראלים, כשחברת התעופה רואנדה אייר צפויה לפתוח קו ישיר לרואנדה.

גם הטיסות הישירות לפיליפינים מתחממות: מבחינת חברת התעופה פיליפינס איירליינס, מרגע שהיא תקבל אישור לטוס במסלול המקוצר מעל שמי ערב הסעודית, בדומה לאייר אינדיה - הקו מתל-אביב יחל לפעול.

בחודש ספטמבר אפשר יהיה לקבל גם טעימה מיפן: סאן דור תבצע טיסות צ'רטר ישירות מתל-אביב לטוקיו עבור חברת פליי איסט מקבוצת אופקים. לא מדובר בקו שיפעל באופן קבוע, אבל אם יהיה לו ביקוש, יכול להיות שיהיו בשורות גם מהכיוון הזה. 

גם ביעדים לאיטליה יש בשורה: מחודש יולי בקרוב תפעיל אליטליה טיסות ישירות מתל-אביב למילאנו. הקו יפעל עד סוף אוקטובר בתדירות של 5 טיסות שבועיות. אליטליה מבצעת 4 טיסות יומיות לרומא בשבוע וטיסה יומית מתל-אביב לאתונה.