שידור חי מהכנסת ומת"א: חברות החדשות נערכות ליום הבחירות

חדשות 13 צפויה לשדר את האולפן המרכזי מאולפני מזמור הפקות בפתח-תקווה, לצד נקודות שידור נוספות, בהן מהכנסת ומת"א • בחברת "החדשות" של קשת 12 מתעתדים להשקיע כ-2 מיליון שקל במשדר בחירות שיכלול עשרות נקודות שידור

לא רק המפלגות נערכות ליום הבחירות אלא גם חברות החדשות: ל"גלובס" נודע כי חדשות 13 צפויה לשדר את האולפן המרכזי שלה מאולפני מזמור הפקות בפתח-תקווה. בנוסף צפויות נקודות שידור נוספות, בהן מהכנסת ומתל-אביב.

בחברת החדשות של קשת 12 מתעתדים להשקיע כ-2 מיליון שקל במשדר שיכלול עשרות נקודות שידור, אליהן יצוותו השדרים והמנחים, וכן את מדגם הבחירות של מינה צמח ומנו גבע.

יש להניח כי כמו ביום הבחירות הקודם, המשדר המרכזי יועבר מרחבת הכנסת, וסביר שאל הצוות של חברת החדשות תתווסף, כמו בבחירות הקודמות, גם אילנה דיין. בנוסף צפוי לקחת חלק מרכזי גם הרכש החדש של צוות האקטואליה של קשת - רפי רשף, שעבר, בעקבות המיזוג בין רשת וערוץ עשר, לשדר תוכנית יומית בקשת.

נזכיר כי במערכת הבחירות האחרונה ב-2015 התקוטטו שתי חברות החדשות על האפשרות לשדר את משדר הבחירות מתוך משכן הכנסת עצמו. חברת חדשות 2 (בה הייתה שותפה גם רשת) הודיעה אז כי אולפן משדר הבחירות המרכזי שלה יוצב ברחבת הכנסת, ואילו בחדשות 10 הודיעו כי בכוונתם להציב אולפן משלהם במקביל לאולפן המרכזי שהוצב על גג עיריית תל-אביב.