אחרי כמעט 5 שנים: חיים ונעמי (נאם) הורביץ מפרקים את החבילה

לאחר שהעסיקו לא מעט את מדורי הרכילות בשנים האחרונות, בני הזוג חיים ונעמי (נאם) הורביץ הודיעו הבוקר על פרידתם בפוסט של נעמי בדף הפייסבוק שלה • מקורבים לבני הזוג מסרו כי על דבר הפרידה הוחלט בהסכמה הדדית, וכי השניים ישמרו על יחסי ידידות • מכוני הספא שפתחה נעמי יישארו בבעלותה

חיים הורביץ ואשתו לשעבר נעמי (נאם) / צילום: אביב חופי
חיים הורביץ ואשתו לשעבר נעמי (נאם) / צילום: אביב חופי

אחד מסיפורי האהבה שהעסיקו את מדורי הרכילות העסקית בשנים האחרונות הגיע בימים אלה לסיומו, עם פרידתם של בני הזוג חיים ונעמי (נאם) הורביץ. על דבר הפרידה הכריזה נעמי הבוקר (א') בדף הפייסבוק שלה, מה שגרר לא מעט תגובות מופתעות.

זה החל במה שנראה כסיפור סינדרלה. הורביץ, בן 59, הוא בנו של אלי הורביץ ז"ל, המנכ"ל המיתולוגי והמוערך של חברת טבע. הורביץ ג'וניור עצמו שימש בעבר כחבר בהנהלה ומנכ"ל טבע תרופות אירופה. בשנים האחרונות הוא עומד בראש CHealth קרן השקעות פרטית בתחום הביומד.

את נעמי, היום בת 44, הוא הכיר כשעבדה כמעסה במלון הילטון תל-אביב. אז עוד היה מדובר בקשר קורקטי. אחרי שנפרד מאשתו, הוא פגש אותה ברחוב במקרה, והציע לה לבוא לעזור לו בניהול משק-הבית.

בראיון לליידי "גלובס" סיפרה נעמי הורביץ בשנת 2014: "בישלתי לו, וכשאכלנו יחד ראיתי כמה הוא בודד. התחלנו לדבר ולהכיר אחד את השני, הבנתי איזה בנאדם מדהים הוא וכמה הוא מיוחד. קודם לכן, כלקוח בספא, בקושי דיברנו ולא הרגשתי כלפיו כלום. חשבתי שלא נוכל להתאים, כי אני מאוד רוחנית, והוא מאוד רציני. ידעתי שצורת החיים שלי אז - מגורים ביאכטה ושינה באוהל על צוק בים המלח - היא לא הסגנון שלו. אבל בשיחות אתו ראיתי שיש לו אופי מאוד תאילנדי: הוא חסר אגו, חכם, נוח ועם רצון אינסופי לעזור ולעשות לאחרים טוב. זה מאוד חיבר אותי אליו".

עוד היא אמרה "נכון שהוא מבוגר ממני ב-14 שנה, אבל הבנתי שהגיל לא חשוב. כשהייתי עם בני גילי או עם צעירים ממני יצאתי מהיחסים האלה בלב שבור, הרגשתי שהסתכלו עליי כאילו אני שווה פחות מהם. חיים, לעומת זאת, התייחס אליי בצורה מדהימה, הוא ראה אותי בתור בנאדם ונתן לי הרגשה טובה, חלומית. הוא טוב, עדין ומבין אותי. הוא שם כשאני בוכה. בלי חיים הייתי ממשיכה לעבוד בעבודה קשה, ולא מגיעה לאפשרויות הגדולות שנפתחו בפניי. הוא עובד מאוד קשה והוא נותן לי המון כבוד, אז מגיע לו שיתנו לו חזרה. אני אישה תאילנדית, בשבילי גבר זה הכול - צריך לפנק אותו, להגיד לו מילים טובות, להכין לו אוכל, שלא יהיה חסר לו כלום. זה לא אומר שאם יש דברים שאני לא אוהבת, אני לא אומרת. אני גם מחנכת איך להתייחס אליי".

מאז נישאו בני הזוג בשנת 2014, הפכה נעמי הורביץ לאשת עסקים ואפילו סגרה מעגל בתחום הספא, כאשר פתחה שני מכוני ספא משלה בתל-אביב בהשקעה של 2 מיליון שקל לפי הערכות - במלון הילטון וברחוב דיזנגוף. בנוסף, בני הזוג הורביץ פתחו יחד גם מסעדות תאילנדיות בתל-אביב תחת השם ניטן תאי בהשקעה של 10 מיליון שקל. מקורבים לבני הזוג מסרו כי על דבר הפרידה הוחלט בהסכמה הדדית. כל העסקים המשותפים של בני הזוג ימשכו ויפעלו כרגיל, כאשר הספא אותו הקימה נעמי הורביץ, יישאר ברשותה. עוד נמסר כי השניים ימשיכו לשמור על יחסי ידידות.