מנכ"ל רשת באסיפת העובדים: "המשימה הראשונה של החברה - להרוויח כסף"

ישיבת העובדים נערכה לאחר שבוע לא פשוט בו פוטרו בערוץ הממוזג רשת-עשר כ-75 עובדים • המנכ"ל יוסי ורשבסקי: "לא תהיינה הזרמות נוספות, כי בעלי המניות הזרימו סכום דמיוני" • "אני מבטיח לכם שכשנתאסף בסוף 2019, נסכם שנה של turn around עסקי שבה רשת הופכת לחברה רווחית"

"המשימה הראשונה של החברה להרוויח כסף - לא תהיינה הזרמות נוספות, כי בעלי המניות הזרימו סכום דמיוני" - כך אומר היום (ב') מנכ"ל רשת 13, יוסי ורשבסקי, באסיפת עובדים בה נכחו לראשונה העובדים שנותרו מערוץ עשר ורשת, שמעתה הם עובדי הערוץ הממוזג.

ישיבת העובדים נערכה לאחר שבוע לא פשוט בו פוטרו בשני הערוצים כמות לא מבוטלת של עובדים - כ-75, זאת למרות שבשלבים הראשונים אמורים היו לעזוב יותר עובדים.

על-פי עובדים שנכחו בישיבה, ורשבסקי לא התעלם מהמציאות הלא פשוטה עמה מתמודד הערוץ, אבל גם דאג לשדר אופטימיות. 

לדבריו, "המיזוג חיבר בין שני גופי טלוויזיה שונים מאוד בתכנים שלהם ובתרבות הארגונית. מהר מאוד עלינו להפוך לחברה אחת, להסתכל קדימה ולבנות ערוץ חדש ומאופיין". 

ורשבסקי דיבר על הקשיים שהמיזוג הביא והתייחס לסכומי-העתק שכל ערוץ הפסיד בשנה האחרונה. את היקף הכספים שהזרימו בעלי המניות הוא כינה "דמיוני". עוד אמר: "נהיה חברה יעילה וזריזה שמכבדת את עובדיה ורואה בהם את הגורם העיקרי להצלחה". 

לדבריו, "יש בדרכנו מהמורות רבות. אולפן החדשות בירושלים חייב לעבור שדרוג רציני על-מנת להקל על חדשות 13 לתת פייט יומיומי. עלינו להעביר את חברת החדשות מבית הוורד לבית רשת. כניסתה של חברת החדשות לכאן תכניס אדרנלין ושמחת חיים ותהפוך את השלם לגדול מסך חלקיו".

לדברי ורשבסקי, הוא מתעתד לערוך פגישות עם כל המחלקות, על-מנת להציג את האסטרטגיה ולהשקיף אותה לכל עובד בחברה.

"יכול להיות שזה נשמע לכם אוסף סיסמאות, אבל אני מבטיח לכם שכשנתאסף בסוף 2019, נסכם שנה של turn around עסקי שבה רשת הופכת לחברה רווחית. נציג תוצאות צפייה מרשימות עם התאמה של ביקושי הפרסום אליהם".