עובר לפוליטיקה: ד"ר יובל קרניאל התפטר מתפקידו כרקטור בצלאל

קרניאל מצטרף למפלגה החדשה "ישר" אותה ייסדו ערן עציון, לשעבר סגן ראש המל"ל, ואנשי העסקים יגאל טמיר וגיל סגל • מפלגת "ישר" השיקה לפני מספר שבועות אפליקציה פוליטית לשיתוף חברי המפלגה במערכת חדשנית של הצבעות והחלטות

עו"ד ד"ר יובל קרניאל הודיע היום (ד') על התפטרותו מתפקיד רקטור האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" ונכנס לפוליטיקה תוך שהוא מצטרף למפלגה החדשה - והחריגה בנוף - מפלגת ישר. מפלגת ישר השיקה לפני מספר שבועות אפליקציה פוליטית לשיתוף חברי המפלגה במערכת חדשנית של הצבעות והחלטות, תוך שקיפות מלאה ועם הגבלת זמן כהונה של נבחריה.

את המפלגה ייסדו ערן עציון, לשעבר סגן ראש המל"ל, ואנשי העסקים יגאל טמיר וגיל סגל.

קרניאל הוא עורך דין ודוקטור למשפטים, מהיוזמים של חוק חופש המידע וממייסדי "התנועה לחופש המידע", וכן מראשי תנועת "ישראל חופשית".הוא מכהן בתפקידים בכירים בהשכלה הגבוהה בישראל, כיום כרקטור בצלאל, ולפני כן מרצה בכיר במרכז הבינתחומי הרצליה בתחומי המשפט והתקשורת.

עוד ברזומה של קרניאל, חברות במליאת רשות השידור ז"ל, יו"ר ועדת האתיקה של הרשות, סמנכ"ל והיועץ המשפטי של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, וכן יועץ בכיר לשר לביטחון פנים ולשר התקשורת.

עוד קודם לכן הצטרף למפלגה ואחיד אלהוזייל, סא"ל במיל', שהיה מפקד גדוד הסיור המדברי, וביצע שורה של תפקידי לוחמה בצה"ל ואף זכה בצל"ש אלוף על מניעת חדירת רכב תופת לישראל ממעבר כרם שלום, אירוע בו הוא נפצע.