אופנה | בלעדי

בית האופנה הצרפתי שאנל עושה עלייה לישראל: יפתח חנות בקניון גינדי TLV בתל-אביב

בנוסף תיפתח חנות של שאנל בקניון רמת-אביב • שתי החנויות נמצאות בתהליך שיפוץ בימים אלה, וככל הידוע יימכרו בהן מותגי הטיפוח והאקססוריז של שאנל

שאנל/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
שאנל/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

בית האופנה הצרפתי שאנל עושה עלייה לישראל ויפתח חנות בקניון גינדי TLV - כך נודע ל"גלובס". החנות החדשה תשתרע על שטח שמוערך בכ-80 מ"ר ותחליף את החנות של המותג "ביל טורנד" שפעלה בשטח הזה, ותעבור לחנות אחרת בקניון שפינתה רשת רמי לי במסגרת סגירה סופית של פעילותה.

בנוסף אליה תיפתח חנות נוספת של שאנל בקניון רמת-אביב של קבוצת מליסרון בקומת הכניסה מול החנות של נייקי. שתי החנויות נמצאות בתהליך שיפוץ בימים אלה, וככל הידוע יימכרו בהן מותגי הטיפוח והאקססוריז של שאנל.

מי שמייבאת את המותג הצרפתי לישראל היא קבוצת אלפא בניהולו של רונן שמיר. קבוצת אלפא מייצרת, מייבאת ומשווקת מגוון מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה של מגוון רחב של מותגים, ביניהם שאנל, שעד היום שווק בישראל באמצעות עמדות מכירה ברשתות פארם, אך לא באמצעות חנויות עצמאיות. בנוסף, קבוצת אלפא היא היבואנית של מותגי אופנה דוגמת לונגצ'אמפ, דזיגואל וסופר דריי, כמו גם רשת התכשיטים טוס (TOUS). לאלפא קוסמטיקה יש רשת הפצה עצמאית, וכיום מועסקים בה למעלה מ-650 עובדים. מפעל החברה ומרכז ההפצה ממוקמים בכרמיאל; ומשרדי המכירות, השיווק וההדרכה נמצאים בהרצליה פיתוח.

שאנל היא חברת פרטית בבעלות האחים אלן וג'ראד ורטהיימר שהוקמה לפני כ-108 שנה. על-פי החברה, מכירותיה ב-2017 הסתכמו ב-9.6 מיליארד דולר עם רווח תפעולי של קרוב ל-2.7 מיליארד דולר. בשנים האחרונות בית האופנה הצרפתי החל לפתוח חנויות ביוטי עם מוצרי טיפוח. הסניף הראשון נפתח בפריז לפני כ-4 שנים. בנובמבר האחרון נפתחה חנות ביוטי ראשון במזרח התיכון בקניון בדובאי.

מקניון TLV לא נמסרה תגובה בנושא. תגובת קבוצת אלפא לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.