טסים לדיסני וורלד? אל על שוקלת להפעיל קו טיסות ישיר לאורלנדו

החברה מגששת בקרב חברות עסקיות הממוקמות באזור ובקרב הקהילה היהודית באשר להיתכנות העסקית להפעיל קו טיסות ישיר כזה • לפי הפרסומים, טיסה מת"א לאורלנדו, אם תזכה להיענות, צפויה לפעול כבר בקיץ הקרוב

דיסני וורלד באורלנדו / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
דיסני וורלד באורלנדו / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת התעופה אל על בוחנת את האפשרות להפעיל קו טיסות ישיר בין תל-אביב ובין אורלנדו, פלורידה. החברה מגששת בקרב חברות עסקיות הממוקמות באזור ובקרב הקהילה היהודית באשר להיתכנות העסקית להפעיל קו טיסות ישיר כזה. המסר הופץ בקרב ראשי הקהילה היהודית המתגוררת במקום, שפרסמו בקרב חבריה את המסר ברשתות, כשהם מוסיפים כי חברי הקהילה מברכים על הפעלת טיסה ישירה כזו. לפי הפרסומים, טיסה מתל-אביב לאורלנדו, אם תזכה להיענות, צפויה לפעול כבר בקיץ הקרוב.

הקו הזה יכול להיות מעניין לא רק למתגוררים בפלורידה אלא גם לתיירים הישראלים, היות שאורלנדו, הנחשבת לבירת השעשועים, היא מקור משיכה לטיולי משפחות. באורלנדו ממוקמים אתרי בילוי רבים, ובראשם דיסני וורלד, אולפני יוניברסל, סי וורלד, פארק לגו לנד ועוד.

נזכיר כי בחודש יוני 2019 תתחיל אל על להפעיל טיסה ישירה מתל-אביב ללאס וגאס. היות שמדובר על יעד שלא קיים עדיין בלוח הטיסות מישראל, אל על תקבל מענק בהיקף 250 אלף אירו ממשרד התיירות על הפעלת הקו. חודש קודם לכן, במהלך מאי, תתחיל אל על להפעיל טיסות ישירות לסן פרנסיסקו, ובכך היא תתחרה ביונייטד, החברה היחידה כיום שמפעילה טיסות ישירות בקו, שנחשב מבחינתה למוצלח מאוד.

הטיסות הישירות לארה"ב מהוות מבחינת אל על את נתח הפעילות הגדול של החברה. אל על מפעילה טיסות ישירות לניו-יורק (לניוארק ולקנדי) וכן טיסות לבוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו שבקנדה.