אסיפת חירום בסלקום בנתניה: מאות מעובדי החברה נטשו את העמדות ומתכנסים בלובי המשרדים

אסיפת החירום כונסה בהמשך למכתב שהוציא אמש מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, ובו טען כי החברה תיאלץ לפטר 250 עובדים • יו"ר הוועד, מיה יניב: "מי שחושב שהוא יכול לחתום על הסכם ואז להתנער ממנו בהינף יד אחרי כמה חודשים בלבד - טועה ומטעה. לא נהסס להשבית את החברה"

אסיפת חירום של סלקום/ צילום: עובדי סלקום
אסיפת חירום של סלקום/ צילום: עובדי סלקום

לפני דקות אחדות נטשו מאות מעובדי חברת התקשורת סלקום את משרדיהם לאסיפת חירום, וזאת בהמשך למכתב שהוציא אמש מנכ"ל החברה, ניר שטרן, ובו נטען כי סלקום תיאלץ לפטר 250 עובדים.

בהמשך לפרסום המכתב, יצויין כי רק לפני כמה חודשים נחתם בין ועד עובדי סלקום  להנהלת החברה הסכם קיבוצי חדש, המעגן את זכויות העובדים ותנאי העסקתם לשלוש השנים קרובות.

אסיפת חירום של סלקום/ צילום: עובדי סלקום
 אסיפת חירום של סלקום/ צילום: עובדי סלקום

יו"ר הוועד, מיה יניב, אמרה באסיפת החירום: "מי שחושב שהוא יכול לחתום על הסכם ואז להתנער ממנו בהינף יד אחרי כמה חודשים בלבד טועה ומטעה. בשבועות האחרונים פעלתי לילות כימים כדי לגבש חלופות אשר ישפרו בוודאות את מאזנה הפיננסי של סלקום, אך כולן נדחו על ידי המנכ"ל".

יניב הוסיפה כי "אם הנהלת סלקום רוצה מלחמה, אני יכולה להבטיח לה כי היא תמצא מולה אלפי עובדים נחושים אשר לא יהססו להשבית את החברה, על כלל שירותיה עד שמנכ״ל סלקום יחזור בו מהצעד השפל שהוא נקט אתמול".