9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

קמפיין היונים של ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר / צילום מסך

איי.די.איי חברה לביטוח יכולה להיות מרוצה השבוע: שתי הפרסומות שלה מככבות בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.

הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא האהובה ביותר עם שיעורי אהדה הנמוכים ב-30% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 28.5%; ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הזכורה ביותר עם שיעורי זכירות הנמוכים ב-52% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 12.1%.

כמו כן, הפרסומת לקוטג' של תנובה, "טעם של בית ישראלי אמיתי" עם היוצר רשף לוי, באמצעות מקאן תל-אביב, היא המושקעת ביותר השבוע עם סכום של 822 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 486 - מעט יותר גבוה מהשבוע שעבר שבו שודרו 481 פרסומות. סך התקציבים שהושקעו השבוע בפרסום בטלוויזיה עומד על 27.6 מיליון שקל, זאת לעומת 23.2 בשבוע שעבר.