מכירת הקואופ: "עדיפה שבעתיים חוו"ד מעמיקה פחות, שמתקבלת בלוח זמנים רלוונטי"

ביהמ"ש המחוזי בירושלים דן היום בבקשת נאמני קואופ לקצר את לוח הזמנים שהציבו ברשות ההגבלים העסקיים לבחינת הסביבה התחרותית שתאפשר להם להכריע בנוגע לרוכש העתידי של הרשת

קואופ שופ / צילום: אביבה גנצר
קואופ שופ / צילום: אביבה גנצר

מכירת הקואופ מתקרבת: בית המשפט המחוזי בירושלים דן היום (ד') בבקשת נאמני קואופ לקצר את לוח הזמנים שהציבו ברשות ההגבלים העסקיים לבחינת הסביבה התחרותית שתאפשר להם להכריע בנוגע לרוכש העתידי של רשת הקואופ.

השופט אלכסנדר רון יצא נגד לוחות הזמנים שהציבו נציגי הממונה על ההגבלים העסקיים, לפיהם נדרשה תקופה של חודשיים לבחון את אישור המכירה. "מחויבת לחלוטין הממונה הנכבדה להתאים את לוח הזמנים להכנת חוות-דעת לנסיבות שעל הפרק", קבע השופט רון, תוך שהוא מוסיף: "עדיפה שבעתיים חוות-דעת מעמיקה מעט פחות, אך כזו שמתקבלת בלוח זמנים רלוונטי להליך". עוד כתב השופט כי "במועד זה לא יהיה את מי ואת מה להציל".

"לא ניתן להתעלם ממאות ומאלפי עובדים שנקלעו לאי-ודאות, נושים הממתינים לכספם ולעובדיהם שלא אחת נקלעים לאי-ודאות דומה, ובמקביל מוניטין וציבור לקוחות שלא ימתינו חודשים רבים לבדיקה ממצה של כל היבטי התחרות". עוד ציין השופט כי "אין לנאמנים כלל כספים שיאפשרו תפעול לתקופה שתימשך עד הכנת חוות-דעת הממונה".

השופט קבע דיון ל-23 בינואר, שתכליתו מעקב אחר לוח הזמנים המתגבש לחוות-דעת, ומועד משוער לסיום.