פוזלת לאוצר? השרה גילה גמליאל: "מה עם שרת אוצר? אולי יהיה שינוי מרענן בקדנציה הקרובה"

את הדברים אמרה לפני זמן קצר השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל בכנס הפתיחה של וועידת ישראל לנשים ועסקים הרביעית של "מידע כנסים", המתקיימת היום בתיאטרון הקאמרי בת"א. מאוחר יותר צפויה לדבר בכנס שרת המשפטים איילת שקד

גילה גמליאל בכנס הפתיחה של וועידת ישראל לנשים ועסקים / צילום: כדיה לוי, גלובס
גילה גמליאל בכנס הפתיחה של וועידת ישראל לנשים ועסקים / צילום: כדיה לוי, גלובס

"אנו רואות בחברות המובילות בתחום הכלכלי יותר ויותר נשים בתפקידי מפתח, גם בבנקאות וגם באוצר. אבל מה עם שרת אוצר? אולי יהיה שינוי מרענן בקדנציה הקרובה".

כך אמרה לפני זמן קצר השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל בכנס הפתיחה של וועידת ישראל לנשים ועסקים הרביעית של "מידע כנסים", המתקיימת היום (ד') בתיאטרון הקאמרי בת"א.

מלבד "פזילה" אפשרית לתפקיד שרת האוצר, התייחסה השרה גמליאל בנאומה גם לקמפיין MeToo# וציינה: "המאבק של MeToo# הוכיח לכולם, הוכיח לעולם, שברגע שמתגייסים למטרה מסוימת ניתן להשיג אותה". נושא נוסף אליו התייחסה השרה נגע למספר נבחרות הציבור העומדות בראש רשות מקומית. לדבריה, למרות ההתקדמות במס' המועמדות שנבחרו לעמוד בראש רשות מקומית, מדובר בהתקדמות איטית, כאשר לדבריה "בקצב הזה רק עוד 70 שנה נתחיל להתקדם לאן שאנחנו רוצות".

שרת המשפטים איילת שקד צפויה לשאת דברים בוועידה והיא צפויה לקבל תשומת לב מיוחדת. זאת, בין השאר, נוכח הפרשה המשפטית החמורה שנחקרת בימים אלה ביחידת הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) ולהתפתחות בחקירה עליה פרסמנו היום, עם חקירתו באזרה של דמות מרכזית במערכת המשפט.

עוד צפויות להשתתף בוועידה היום: העיתונאית אורלי וילנאי (שהנחתה את הוועידה), חלי ממן, אשלי וקסמן בקשי, עדי רונן, ליקי רוזנברג, נשיאת לשכת רואי החשבון איריס שטרק, חנה רדו, נטע אלחמיסטר, הזמרת נטע ברזילי ומאות נשים מכל דרגי הניהול ומקבלי ההחלטות.