צ'ק פוינט רוכשת סטארט-אפ ישראלי במיליוני דולרים

חברת ForceNock שמעסיקה 6 עובדים בלבד הוקמה ב-2017 • ד"ר דורית דור, סמנכ"לית המוצרים ומו"פ של צ'ק פוינט: "הרכישה תחזק את היכולות שלנו בתחום הבינה המלאכותית"

חברת צ'ק פוינט  הודיעה על רכישת חברת ForceNock הישראלית. החברה ציינה כי סכום הרכישה "אינו מהותי לחברה". מנכ"ל החברה מסר כי סכום העסקה "נמוך מ-10 מיליון דולר".

חברת ForceNock פיתחה טכנולוגיה באבטחת יישומי WEB וממשקי תכנות יישומים ( API ) באמצעות מערכת למידת מכונה וצ'ק פוינט מתכוונת לשלב אותה בארכיטקטורת ההגנה שלה- INFINITY .

מנכ"ל החברה דותן בר נוי אומר בשיחה עם גלובס כי היתרון שיש לטכנולוגיה של החברה בעולמות הסייבר היא היכולת לזהות נסיונות חדירה זדוניים בצורה מאוד מדוייקת, ומנגד פרישה קלה על ידי הלקוח ללא צורך בתחזוקה מתמשכת.

החברה הוקמה רק בשנה שעברה, לא מיהרתם לעשות אקזיט?

"אין ספק שבית כמו צ'ק פוינט הוא בית נכון לגדול מהר וזה נכון עוד יותר בשוק שהוא מאוד צפוף היום".

החברה נוסדה בשנת 2017 על ידי דותן בר נוי , פאבל בורובסקי וויטלי ניימן., ועד כה לא גייסה הון כלל. החברה הינה בוגרת של שתי תוכניות: Alpha C המופעלת על ידי TAU Ventures ונתמכת על ידי NEC Corporation of America; וכן בוגרת של Sigma Labs תל אביב, הנתמכת על ידי Entrée Capital. החברה מעסיקה ששה עובדים.

ד"ר דורית דור, סמנ"כלית מוצרים, מחקר ופיתוח בצ'ק פוינט אומרת: "השימוש הגובר בפלטפורמות השונות - ענן, מובייל, רשתות קצה ומכשירי ה - IoT - מחייב טכנולוגיות הגנה מקיפות ופשוטות לתפעול. השילוב של הטכנולוגיה של ForceNock בתוך ארכיטקטורת ה Infinity שלנו תאשר לנו להמשיך ולספק את רמת ההגנה הגבוה ביותר ויחזק את יכולותיה של צ'ק פוינט בתחום הבינה המלאכותית בעולמות הסייבר".