מקנזי בזוס עשויה להפוך לאישה העשירה בעולם בעקבות הגירושים

הזוג הודיע על הגירושים בציוץ בטוויטר אתמול • ג'ף בזוס הוא האדם העשיר בעולם עם הון בשווי 137.2 מיליארד דולר

מתגרשים. ג'ף ומקנזי בזוס / צילום: Reuters
מתגרשים. ג'ף ומקנזי בזוס / צילום: Reuters

הגירושים ממייסד אמזון ג'ף בזוס, עשויים להפוך את מקנזי בזוס לאישה העשירה בעולם. 

אתמול (ד') הודיעו הזוג בציוץ בטוויטר על הגירושים, ועדיין לא ידוע איך תתבצע חלוקת הנכסים שלהם, שכוללים גם החזקה של 16% באמזון. הזוג בזוס ואמזון אמנם לא הגיבו לגבי אופן החלוקה, אך אם לשניים אין הסכם ממון, ההון צפוי להתחלק שווה בשווה. כך אמרה ל"בלומברג" קארין לונדאל, שותפה במשרד עורכי הדין האמריקאי Rower LLC.

עם 137.2 מיליארד דולר, ג'ף בזוס הוא האדם העשיר ביותר בעולם, כך לפי רשימת המיליארדרים של "בלומברג", שמכיל את 500 האנשים העשירים בעולם. אם הרכוש אכן יתחלק שווה בשווה, מקנזי, סופרת שפרסמה שני ספרים, צפויה לקבל 69 מיליארד דולר ולהפוך לאישה העשירה בעולם. אבל גם אם היא תקבל רק 1% מההון של ג'ף, מקנזי צפויה להצטרף למועדון המיליארדרים. 

כיום האישה העשירה בעולם היא פרנסיס בטנקור-מאיירס, נכדתו של מייסד חברת הקוסמטיקה לוריאל, עם הון עצמי בהיקף 45.6 מיליארד דולר. 6 הנשים העשירות בעולם ירשו את ההון שלהם מההורים או מבני הזוג שלהן. חלק ניכר מ-66 הנשים שמופיעות ברשימה של "בלומברג" קיבלו את ההון שלהן דרך גירושים או מוות. רק 6 נשים ברשימה הרוויחו את הונן לבד, לעומת 313 גברים.  

ג'ף בזוס הודיע כאמור ברשת טוויטר על גירושיו מאשתו מקנזי. מדובר בציוץ שעליו חתומים שני בני הזוג לשעבר, בזוס בן ה-54 ומקנזי בת ה-48, שהיו נשואים ב-25 השנים האחרונות. "אנחנו רוצים ליצור מודעות להתפתחות בחיינו. כפי שהמשפחה והחברים הקרובים שלנו יודעים, לאחר תקופת פרידה נסיונית, החלטנו להתגרש ולהמשיך את חיינו המשותפים בתור חברים", נכתב בציוץ.