לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

שני כהן בקמפיין של 9 מיליון / צילום מסך
שני כהן בקמפיין של 9 מיליון / צילום מסך

הפרסומת לביטוח "תשעה מיליון", בכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. עם זאת, שיעור האהדה שרושמת הפרסומת לתשעה מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, נמוך בכ-23% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.7%.

לאחר שבועות שנעדרה מראש הטבלה, הפרסומת של סופר-פארם, באמצעות משרד באמון בר ריבנאי, חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות, אך רושמת שיעורי זכירה הנמוכים כ-53% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.1%.

הקמפיין לתמי 4 באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע. למרות השקעה של 964 אלף שקל, הפרסומת איננה נכנסת לדירוג הזכורות והאהובות. לעומתה, הפרסומת לבזק בינלאומי לא שודרה השבוע בטלוויזיה כלל ובדיגיטל משודרת כבר פרסומת אחרת של החברה - ובכל זאת הקהל כנראה עדיין זוכר אותה היטב והיא משתלבת בדירוג עשר הזכורות והאהובות. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 481 (לעומת 547 פרסומות בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-23.2 מיליון שקל (לעומת 27.4 מיליון שלק בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות 10.1
 זכורות ואהובות 10.1