שטראוס מקימה זרוע פעילות חדשה ומבצעת סבב מינויים ראשון תחת ההנהלה הנוכחית

מנכ"ל קבוצת שטראוס, גיורא בר-דעה, הודיע היום על סבב מינויים ראשון בצמרת הקבוצה מאז כניסתו לתפקיד ועל הקמת זרוע פעילות חדשה - צמיחה וחדשנות • שחר פלורנץ, ששימש בעשור האחרון סמנכ"ל הכספים של שטראוס, מונה לעמוד בראש הפעילות החדשה

מנכ"ל קבוצת שטראוס , גיורא בר-דעה, הודיע היום (ד') על סבב מינויים ראשון בצמרת הקבוצה מאז כניסתו לתפקיד ועל הקמת זרוע פעילות חדשה - צמיחה וחדשנות.

שחר פלורנץ, ששימש בעשור האחרון סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס, מונה לעמוד בראש הפעילות החדשה וישמש כסמנכ"ל צמיחה וחדשנות. את מקומו של פלורנץ כסמנכ"ל כספים יתפוס אריאל שטרית, שיפנה את תפקיד סמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל. מי שיאייש את התפקיד הזה הוא גור זמיר, ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של שטראוס מים ויתמנה כאמור במקומו של שטרית. המינויים צפויים להיכנס לתוקף במהלך חודש אפריל הקרוב. 

"תעשיית המזון והמשקאות חווה שינויים גלובליים מואצים בשנים האחרונות", מסר היום מנכ"ל קבוצת שטראוס, גיורא בר-דעה. עוד הוא הוסיף: "בחרנו להקים זרוע ייעודית חדשה לתחום הצמיחה והחדשנות בכדי להבטיח פיתוח יכולות והערכות מתאימה של הקבוצה אל מול המגמות, הצרכים והזדמנויות עסקיות חדשות והבאתן לכדי מימוש מסחרי לרבות ביסוס והטמעת חדשנויות וטכנולוגיות פורצות דרך בשטראוס, טיפוח והובלת קהילת הפוד טק העולמית, המשך חיזוק עולמות הטכנולוגיה, האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית לאורך שרשרת הערך ואיתור הזדמנויות לצמיחה עתידית".