סטארט-אפ | פודקאסט

לסגור דרך הטלפון עסקאות במיליונים

קרן מיר היא כיום יועצת לסטארט-אפים ובעברה סמנכ"לית המכירות של חברת הסטארט-אפ Siesens, מומחית ל-Inside Sales - מכירות ללקוחות באונליין או דרך הטלפון • איך מייצרים תהליך מכירות סדור? ואילו סטארט-אפים מתאימים לשיטה הזו? • ריאיינו אותה ל"עוד פודקאסט למכירות" - ושאלנו

"אני מיסיונרית של השיטה הזו כדי לעשות מכירות, מבחינתי זה עולם מופלא. בתור מישהי שהקריבה את הכבד שלה בעבור עסקאות של מיליוני דולרים, פתאום למדתי שיטה חדשה. זה גם מאפשר ליותר ויותר נשים להשתלב בעבודה ולשלב עמה חיי משפחה".

קרן מיר היא כיום יועצת לסטארט-אפים ובעברה סמנכ"לית המכירות של חברת הסטארט-אפ Siesens. לפני כן, עבדה בחברות גדולות דוגמת Nice ואמדוקס. ב-25 שנים בהיי-טק עברה מגוון תפקידים - מתכנתת, ראש צוות פיתוח, מנהלת מוצר ומשם שברה למכירות - וצמחה מלמטה. בשלב מסוים הצטרפה ל-Sisense ונחשפה לראשונה לתחום ה-Inside Sales - מכירות ללקוחות ב-Online או דרך הטלפון, התאהבה בשיטה ועד מהרה קיבלה את תפקיד ה-VP Sales בחברה.

"אין משמעות כמעט למיקום הפיזי בשיטה הזו", היא מספרת בריאיון ל"עוד פודקאסט למכירות". "אפשר לעשות זאת מהבית, מהמשרד, מבית מלון, מכל מקום. זה מקצוע ככל המקצועות, אפשר להיחשף אליו ופשוט ללמוד אותו".

בתור מומחית מכירות ותיקה, קרן חושבת שכל יזם סטארט-אפ צריך להקפיד על טיפוח תחום המכירות בחברה, מהיום הראשון: "יזמים נוטים להירתע ממכירות, כי זה תחום שרבים לא מכירים. אז לא מנהלים אותו כמו שמנהלים את הפיתוח או המוצר. חייבים להבין שזה תחום שצריך לטפל בו, ולא רק לפני שיוצאים לגייס כסף ורוצים להראות למשקיעים נתונים יפים על מכירות, אלא מהיום הראשון של הסטארט-אפ".

איך מייצרים תהליך מכירות סדור? איך פונים ללקוחות ומנהלים Pipeline של לידים והזדמנויות מכירה? איך מנהלים שיחת מכירה אונליין או בטלפון? ואילו חברות ומוצרים מתאימים ל-Inside Sales ואלו לא? כל זאת ועוד - בפרק הקרוב של "עוד פודקאסט למכירות".

**= 

"עוד פודקאסט למכירות" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארט-אפים", שמפגישה אתכם בצורה בלתי אמצעית עם מובילים בתחום המכירות, אותם מורידי־הגשם מאחורי סיפורי ההצלחה הגדולים. בכל פרק נביא את הסיפור האישי של כל אחד מהם, סיפורי הקרבות מאחורי המספרים הגדולים של החברות המובילות בישראל. כמו כן, בכל תוכנית נבחר נושא אחד וניתן כלים וטיפים שתוכלו לממש מחר בבוקר.

התוכנית היא מבית "עוד פודקאסט לסטארט-אפים" - תוכנית ליזמים בתחילת דרכם וכאלה המתעניינים ביזמות. במסגרת הפודקאסט מתארחים דמויות מובילות בתעשיית הסטארט-אפים והחדשנות בישראל - לרבות משקיעי הון-סיכון, יזמים ואנשי מקצוע אחרים - בכדי לאפשר למאזינים מפגש בלתי אמצעי עמם. את "עוד פודקאסט" מובילים תומי בר-אב, יועץ לאסטרטגיה שיווקית לסטארט-אפים, לשעבר מנהל השיווק של חברת ארגוס ותוכנית MassChallenge (האקסלרטור הגלובלי הגדול בעולם); וגיא קצוביץ', מייסד-שותף ב-Fusion LA (תוכנית האצה לסטארט-אפים ישראלים בלוס אנג'לס).

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

הסדרה "עוד פודקאסט למכירות" היא בהנחיית אדיר צימרמן, מייסד Rainmakers.co.il, יוזמה שמטרה להוות מנוע צמיחה להייטק הישראלי על-ידי קידום תחום המכירות בקרב יזמים ואנשי מכירות. כמו כן, אדיר הוא מייסד-שותף של הסטארט-אפ SCREEMO.