אורי קילשטיין מונה למשנה מנכ"ל קבוצת שופרסל

קילשטיין משמש כסמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת הקמעונאות משנת 2013 • בחודשים האחרונים לקח קילשטיין חלק דומיננטי במהלכים שביצעה הרשת, בהם ההשקה המחודשת לרשת הפארם שנרכשה על-ידה לפני שנה, תחת השם "Be"

אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'
אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל, מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל הרשת, איציק אברכהן. קילשטיין, 46, משמש כסמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת הקמעונאות הגדולה בישראל משנת 2013. לפני כחצי שנה, שלמה זהר, ששימש בתפקיד המשנה למנכ"ל בין יתר תפקידיו בקבוצה, סיים כהונה בת 12 שנה. במשך מחצית השנה האחרונה תפקיד המשנה למנכ"ל לא אויש.

תחת הובלתו של קילשטיין ביצעה שופרסל רצף של מהלכים משמעותיים, דוגמת צמיחת המותג הפרטי והפיכתו לספק החמישי בגודלו בישראל, עם צמיחה בשיעור של כ-24% מהמכירות ברשת, שמסתכמות ב-12 מיליארד שקל בשנה. זאת באמצעות הרחבתו לקטגוריות שנחשבות "קשות" עם מתחרים דומיננטיים, דוגמת מזון לתינוקות (תמ"ל), משקאות קלים ובראשם מותג הקולה הפרטי, חיתולים ועוד.

טרם מינויו לתפקיד סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת שופרסל, שימש קילשטיין כראש מטה אגף הסחר, וקודם לכן כיהן בתפקידים שונים בחברות מקינזי, יצרנית המזון אסם ואמדוקס.

כמו כן, בחודשים האחרונים לקח קילשטיין חלק דומיננטי במהלכים שביצעה שופרסל, בהם ההשקה המחודשת לרשת הפארם שנרכשה על-ידה לפני שנה, תחת השם "Be" (לשעבר ניו-פארם), והשקת אתר מקוון תחת שם "אמריקן אאוטלטס", שמציע רכישת מוצרים מארה"ב עם פתרון שעוקף את הדרישה לתשלום המע"מ ברכישות עד 75 דולר.

גם אחיו של קילשטיין משמש מנהל בכיר בתחום הקמעונאות בישראל: עמיחי קילשטיין, 49, מונה במארס האחרון לניהול קבוצת מאץ' ריטייל, מפעילת רשת H&M בישראל ומותג האופנה COS. הוא החליף בתפקיד את אנדרו חורש, בנו של הבעלים ג'ורג' חורש, שעבר לתפקיד מנכ"ל טויוטה בישראל.