הכירו את 40 הצעירים המבטיחים של "גלובס" לשנת 2018

בפעם ה-13 מגזין G מסמן את 40 ההבטחות הגדולות עד גיל 40 בתחומי היי-טק, הפיננסים, המגזר הציבורי והחברתי, התרבות ועוד • אז מי ומי ברשימה?

גם השנה, בפעם ה-13, יצאנו למשימה לסמן את 40 הצעירים והצעירות, המבטיחים והמבטיחות, שמתחת לגיל 40, במגוון תחומים: הייטק ונדל"ן, פיננסים והשקעות, בריאות ומשפט וגם בשדות המגזר הציבורי, החברתי והתרבותי.

אז מה התחדש השנה ברשימה? קודם כל היא כוללת ייצוג שיא לנשים, שאחראיות ליותר מ-55% מהנבחרת הצעירה. בנוסף, הפעם שמנו דגש רב יותר על ייצוג חברתי ואמירה ערכית. לא הסתפקנו בקטגוריה נפרדת לתחום ה"חברתי", אלא נתנו לו מקום גם בקטגוריות נוספות. בין אם באמצעות קטגוריה נפרדת של "הייטק חברתי" - שכוללת, בין היתר, את מי שמקדמים כניסה לתחום של נשים (יעל וויסנר-לוי, יעל כהן, מיה פרושאור מלמונייד) או חרדים (איציק קרומבי) - ובין אם באמצעות מתן דגש על שילובם של מי שעוסקים בכך בתחומים כמו משפט (אסתר ביסוור רז מהיחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים), קמעונאות (נעמה גלעדי מפרוקטר אנד גמבל) ועוד.

בנוסף, הפנינו את הזרקור גם להתמודדות של חברות גדולות ו-ותיקות בתחום הפיננסי עם המציאות המשתנה, ועם תופעת ה"שיבוש" שהוליד האינטרנט ומאיימת כעת גם עליהן. גם כאן הוקדשה לכך קטגוריה חדשה ונפרדת, שכוללת נציגים מתחומי הביטקוין (נדב איבגי), הלוואות עמית לעמית (ביאנקה מגר), ומאבק על זכויות עובדים גם בשדה של פירמות רואי החשבון הגדולות (אהד כהן).

למעבר לפרויקט המלא>>>