אינוויז, מפתחת מערכת רדאר לייזר לתעשיית הרכב, מתרחבת גלובלית

החברה פתחה משרדים בסין, גרמניה, ארצות הברית ויפן, נכנסת לשווקים חדשים וגייסה את מנכ"לית מובילאיי בסין לשעבר

חברת הסטארט-אפ INNOVIZ , המפתחת מערכות רדאר לייזר ( LIDAR ) מבוססות מוליכים למחצה לתעשיית הרכב הודיעה היום על השלמת מספר אבני דרך מהותיות בתוכנית העסקית שלה. החברה השלימה לאחרונה התרחבות עסקית גלובאלית עם פתיחת ארבעה משרדים ביפן, בגרמניה, בסין ובארצות הברית כדי לשמור על קרבה לשווקים בעלי ביקוש גבוה למוצריה ו/או ללקוחות קיימים ובהם יצרני רכב, ספקי טיר1, ציי רכב גדולים, ספקיות של שירותי הסעות, חברות מיפוי, חברות רובוטיקה ועוד.

יצוין כי זו הפעם הראשונה שבה רומזת החברה כי מוצריה מהווים חלק בפרויקטים של כלי רכב חכמים ואוטונומיים להסעות ציבוריות ובשווקים שאינם קשורים ישירות לתעשיית הרכב. בשוק הסיני, שבו הכריזה השנה החברה על כניסה בשיתוף עם ספקית טיר1 מקומית גדולה לתעשיית הרכב, מינתה אינוויז לאחרונה כמנהלת הפעילות את המנכ"לית הסינית, שניהלה את פעילות "מובילאיי" במדינה בעשור האחרון. המנכ"לית, רוזנה סו, נחשבת מקורבת מאד למערכת הרגולציה בסין.

אינוויז גייסה בשנה שעברה מעל 70 מיליון דולר על פי סכום, שהוערך אז ברבע מיליארד דולר. על פי הערכות בענף ההון סיכון נמצאת כיום החברה בעיצומו של סבב נוסף, על פי שווי שעשוי להיות גבוה פי שניים או שלושה. לא ניתן כל רשמי אישור לנתונים הללו.