שיתוף-פעולה פנסיוני בין מנורה מבטחים ולשכת יועצי המס

קרן הפנסיה החדשה הגדולה בשוק ונשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי הודיעו כי חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה בתחום החיסכון הפנסיוני לטובת יועצי המס ולקוחותיהם • גינדי: "תחום הפנסיה מהותי וחיוני בעבודה המקצועית והשוטפת של יועצי המס אל מול לקוחותיהם, ולכן הנגשת והרחבת הידע והמידע היא חשובה ביותר"

ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס / צילום: מגד גוזני
ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס / צילום: מגד גוזני

קרן הפנסיה החדשה הגדולה בשוק חוברת ללשכת יועצי המס "לשיתוף-פעולה בתחום החיסכון הפנסיוני". מנורה מבטחים פנסיה וגמל ולשכת יועצי המס, שבראשות נשיא הלשכה ירון גינדי, הודיעו כי חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה בתחום החיסכון הפנסיוני לטובת יועצי המס ולקוחותיהם.

במסגרת ההסכם נקבע כי יועצי המס ולקוחותיהם יקבלו "תנאים ייחודיים הכוללים ליווי מקצועי ואישי בחיסכון הפנסיוני בפריסה ארצית על-ידי אנשי השיווק וסוכני הביטוח של מנורה מבטחים", וזאת דרך "פגישת תכנון פנסיוני אישי ללא עלות".

לדברי גינדי, "תחום הפנסיה מהותי וחיוני בעבודה המקצועית והשוטפת של יועצי המס אל מול לקוחותיהם, ולכן הנגשת והרחבת הידע והמידע היא חשובה ביותר".

יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל, מסרה כי "ליועצי המס יש חשיבות עצומה בכל הקשור למערך הפנסיוני של לקוחותיהם, ומכאן נובעים שיתוף-הפעולה ומטרותיו".

בלשכת יועצי המס בישראל רשומים כ-3,500 יועצי מס מוסמכים, אשר מייצגים מול אגפי המסים יותר מ-350 אלף נישומים. מהצד השני מנורה מבטחים נמנית עם צמרת הגופים הפנסיוניים במשק, לצד הראל, הפניקס, מגדל וכלל ביטוח.