נתניהו עצר אצל עמר בקריית שמונה לפלאפל - ועמר התפקד לעבודה

ביום חמישי לפני כ-10 ימים רה"מ נתניהו עצר בקריית שמונה כדי לאכול פלאפל במסעדת שמעון עמר המפורסמת ואף צייץ משם תמונה • השבוע לקח עמר את העניין הפוליטי צעד אחד קדימה והחליט להתפקד למפלגת העבודה

גבאי, בירן, שמעון קמרי, איש מפלגת העבודה ותושב קריית שמונה, ועמר בעלי הפלאפל בעיר / צילום: רענן כהן
גבאי, בירן, שמעון קמרי, איש מפלגת העבודה ותושב קריית שמונה, ועמר בעלי הפלאפל בעיר / צילום: רענן כהן

ביום חמישי לפני כ-10 ימים יצא נתניהו לסיור עם שגרירים זרים בגבול הצפון. אחרי הסיור עצר נתניהו לאכול פלאפל במסעדת שמעון עמר המפורסמת של העיר קריית שמונה. תוך זמן קצר הגיעו תמונות מן המפגש העממי. וראש הממשלה אף העלה תמונה שלו מחשבון הטוויטר וכתב : "הפלאפל של עמר בקריית שמונה - אליפות!".

עמר שוחח באותו היום עם כלי התקשורת וסיפר כי הכין לנתניהו חריף וטחינה, וכי ראש הממשלה שילם בעצמו על המנה, וגם אמר שהוא מעריך את נתניהו על פועלו בצפון, והוסיף כי הוא לא מקרב ציבור בוחריו.

אך השבוע לקח עמר את העניין הפוליטי צעד אחד קדימה והחליט להתפקד למפלגת העבודה. יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, יחד עם ח"כ מיכל בירן, ערכו סיור ביטחוני בגבול הצפון, קפצו אף הם לקריית שמונה לפלאפל המפורסם והצטלמו יחדיו עם טופס ההתפקדות למפלגה.

במפלגת העבודה אמרו ל"גלובס" כי שמעון עמר, הבעלים, אמר לגבאי שהוא עוקב אחריו, תומך בו ומאמין בו שהוא יכול לשנות את המצב במדינה. "אתה המועמד שלי לראשות הממשלה", אמר עמר לגבאי.