בנזין או היברידית, פנאי או משפחתית: מתקפת הדגמים החדשים של טויוטה

תשיק ברבעון הראשון את הקורולה החדשה, לראשונה גם בגרסה היברידית, את הראב4 החדש ועדכונים ליאריס, CH-R ופריוס

חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, חשפה היום נתונים ומחירים על מכלול הדגמים החדשים של טויוטה, שצפויים להימכר בישראל החל מהרבעון הראשון של 2019. בראש הדגמים ניצבת משפחת הקורולה החדשה וההיברידית, בגרסאות סדאן וחמש דלתות (לשעבר "אוריס").

הקורולה החדשה תוצע בישראל עם שתי אופציות הנעה, מנוע 1.6 ליטר בנזין, ו-1.8 ליטר היברידית. המערכת ההיברידית היא מהדור הרביעי של היצרן ולהערכת היבואן מירב המכוניות יוזמנו עם הנעה היברידית. המכונית עצמה מגיעה כסטנדרט עם ערכה מקיפה של מערכות בטיחות וסיוע אקטיביות ומחיר הדגם ההיברידי יחיל בכ-132 אלף שקל.

במקביל מתחילה החברה לשווק את הדור החדש של רכב הפנאי RAV4 החדש שעבר שינויים מקיפים בעיצוב הפנים והחוץ. אופציות ההנעה כוללות מנוע 2 ליטר חדש או מנוע 2.5 ליטר עם הנעה היברידית, כאשר הגרסה ההיברידית תצויד בהנעה כפולה כסטנדרט. מחיר גרסת ה-2 ליטר יתחיל בכ-170 אלף שקל.

היאריס ההיברידית תגיע בגרסה חדשה עם אבזור משודרג בהתאם לדגם ומחיר יתחיל בכ-101 אלף שקל לדגם הבנזין וכ-106 אלף שקל לדגם ההיברידי. רכב הפנאי CH-R יוצע עם אבזור משודרג ואופציה לוויתור על גלגל רזרבי לטובת הגדלה של נפח ההטענה ב-80 ליטר. בנוסף יגיע הדור המחודש של הפריוס במחצית הראשונה של השנה ויוצע ככל הנראה גם בגרסה נטענת (פלאג-אין).