הסנגור של הבכירים: עו"ד נבות תל-צור חוזר לייצג את אריה דרעי

לאחרונה גם פורסם כי תל-צור יוביל את צוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החשוד בשוחד בתיקים 1000, 2000 ו-4000 • לאחרונה המליצה המשטרה להעמיד את שר הפנים, אריה דרעי, לדין בגין עבירות מרמה, מס, והלבנת הון

עורך דין נבות תל צור / צילום: ליאור מזרחי
עורך דין נבות תל צור / צילום: ליאור מזרחי

סנגור כל הפיקודים - עו"ד נבות תל-צור, שיוביל את צוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החשוד בשוחד בתיקים 1000, 2000 ו-4000, חוזר לייצג גם את שר הפנים, אריה דרעי, שלאחרונה המליצה המשטרה להעמידו לדין בגין עבירות מרמה, מס, והלבנת הון. כך נודע ל"גלובס". 

תל-צור ייצג את דרעי גם בעבר בעת שדרעי נחקר, נשפט, והורשע בשוחד בתקופה הראשונה שבה שימש כשר הפנים. משרדו הנוכחי של תל-צור, משרד רם כספי המשיך לייצג את דרעי לאורך תקופת חקירתו במשטרה באמצעות עו"ד ירון ליפשס. ואולם, תל-צור היה בשנה האחרונה בעונש השעיה משמעתי מהעיסוק בעריכת דין עקב מעורבותו בפרשה שבה רה"מ לשעבר, אהוד אולמרט, ניסה להניא את שולה זקן מלהעיד נגדו במשפט פרשת הולילנד. 

כעת, מתברר שתל-צור חוזר לעבודה בכל הכוח, וכאמור, הוא יוביל את ההגנה של שניים מהפוליטיקאים הבכירים ביותר בארץ, נתניהו ודרעי.

תל-צור יצג בעבר בין היתר את ראש הממשלה אהוד אולמרט ואת שר הפנים אריה דרעי ונחשב לאחד מבכירי עורכי הדין בתחום הצווארון הלבן בארץ. הוא ייצג, בין היתר, גם את עו"ד יעקב וינרוט ז"ל שהועמד לדין פלילי בפרשת וינרוט-ויטה ויצא זכאי. וינרוט עצמו, ייצג לאורך שנים את נתניהו. 

חזקת החפות - נזכיר כי נתניהו ודרעי הם חשודים בלבד שמכחישים את המיוחס להם. המלצות המשטרה (ורשות ניי"ע במקרה של נתניהו) הועברו להכרעת הפרקליטות. מדובר בשלב ראשוני של ההליך המשפטי ושמורה להם חזקת החפות.