תקלה בפייסבוק: משתמשים נותקו מהחשבון ולא הצליחו להתחבר חזרה

משתמשים נותקו מהחשבון ולא הצליחו להתחבר חזרה • משתמשים אחרים דיווחו כי עבורם האתר הפסיק לעבוד לחלוטין • פייסבוק: "מצטערים על חוסר הנוחות"

פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic
פייסבוק / צילום: רויטרס Dado Ruvic

תקלה בפייסבוק: משתמשים דיווחו בשעה האחרונה כי נותקו מהחשבון שלהם ברשת החברתית, וכי אינם מצליחים להתחבר אליה שוב, גם לאחר שהזינו את שם המשתמש והססמה שלהם מחדש. משתמשים אחרים דיווחו כי עבורם האתר הפסיק לעבוד לחלוטין. חלק מהמשתמשים אמרו כי הוצע להם לאפס את הסיסמא באמצעות קוד שנשלח אליהם לאימייל, אך גם הקוד לא פעל כשניסו לעשות זאת.

חלק מהמשתמשים השתמשו ברשתות חברתיות אחרות, כמו טוויטר, על מנת לנסות לפנות אל פייסבוק ולשאול את החברה מדוע אינם מצליחים להתחבר לחשבון שלהם. התקלה דווחה באתר The Independent ובאתר Downdetector בו משתמשים רבים דיווחו על התקלות שהם חווים בפייסבוק. ככל הנראה, רוב התקלות קורות במדינות שונות באירופה.

מפייסבוק נמסר בתגובה כי "מוקדם יותר היום ייתכן שחלק מהאנשים חוו קשיים לזמן קצר בהתחברות לפייסבוק. הנושא טופל. אנחנו מצטערים על חוסר הנוחות". לפני כשבועיים ארעה תקלה בפייסבוק ובאינסטגרם שבבעלותה, שגרמה לאתרים להיטען באופן חלקי, לא להיטען כלל, או להראות רק פוסטים לא מעודכנים בפיד.