מהשלכות המיזוג: "לונדון את קירשנבאום" יורדת מהמסך; צפוי להגיש תוכנית בתאגיד

אחרי 16 שנה, אחת מתוכניות הדגל של ערוץ עשר צפויה לרדת בקרוב מהמסך בעקבות המיזוג המתוכנן עם רשת • ירון לונדון לא יפסיק לעבוד לגמרי עם הערוץ החדש, אך טרם נקבע באופן סופי באיזה פורמט זה יהיה

ירון לונדון / צילום: איל יצהר
ירון לונדון / צילום: איל יצהר

אחרי 16 שנה, אחת מתוכניות הדגל של ערוץ עשר - "לונדון את קירשבנאום" - צפויה לרדת בקרוב מהמסך, זאת במסגרת המיזוג המתוכנן של רשת וערוץ עשר. עם זאת, ירון לונדון לא יפסיק לעבוד לגמרי עם הערוץ החדש המתגבש, אך טרם נקבע באופן סופי באיזה פורמט זה יהיה. אם לא יחול שינוי, ל"גלובס" נודע כי לונדון צפוי להגיש בעוד חודשים ספורים תוכנית פאנל חד-שבועית בתאגיד השידור כאן שכבר ניכס לעצמו כמה מהדמויות המובילות של ערוץ עשר.

נזכיר כי במשך תקופה ארוכה לא היה ברור מה יהיה בגורלו של ערוץ עשר. כשהתפרסם המשא-ומתן בנוגע למיזוגו עם רשת נראה היה כי רשת ובעלי המניות בחברה עומדים להיות הגורמים הדומיננטיים והערוץ יהיה דומה באופיו לרשת ולא לערוץ עשר. השינוי, כפי שהוא נתפס אז, הביא רבים בערוץ עשר לבחון אופציות אחרות ובמקביל גם ערוצי מדיה אחרים לבחון אפשרות להעביר אליהם כוחות מערוץ עשר. 

כך, לפני כמה חודשים שחשף יונתן כיתאין ב"גלובס" כי לונדון ניהל בעבר משא-ומתן עם אנשי התאגיד במטרה שהוא יגיש בערוץ הציבורי תוכנית יומית במתכונת זהה "ל"לונדון את קירנשבאום" וייקח חלק במיזמים נוספים. לונדון לא הכחיש אז את עצם המגעים, אך הבהיר כי הם אינם מצויים בשלב מתקדם. מאז התחוללו מספר שינויים - המרכזי שבהם הוא השינוי במבנה הבעלות בערוץ הממוזג שבמסגרתו בעלי השליטה יהיו בעלי המניות של ערוץ עשר והניהול יופקד בידי יוסי ורשבסקי ששימש עד כה כמנכ"ל ערוץ עשר.

מערוץ עשר נמסר: "לוח השידורים עדיין לא התגבש ויכלול רצועות מרשת ומערוץ וחדשות עשר. אנחנו מקיימים שיחות עם כל המגישים בערוץ עשר וברשת כל הזמן, ובהם גם ירון לונדון לגבי התוכניות שצפויות לאחר המיזוג. עלו שורת רעיונות חלקם קיימים וחלקם חדשים".