דואר ישראל שיפרה את הרווח הנקי ברבעון אך קפאה בהכנסות

דואר ישראל סיימה את הרבעון השלישי של 2018 עם ירידה של 0.9% בהכנסות לעומת המקביל אשתקד • הרווח הנקי הרבעוני עמד על 7.3 מיליון שקל

דואר ישראל / צילום: איל יצהר
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

חברת דואר ישראל מסיימת את הרבעון השלישי של 2018 עם הכנסות של 441 מיליון שקל, לעומת 445 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - קיטון של 0.9%, כאשר לדברי החברה, הירידה במכירות נובעת כתוצאה ממיעוט ימי עבודה בחגי תשרי.

הרווח הנקי ברבעון עמד על 7.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-0.4 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של השנה עמד על 0.7 מיליון שקל, לעומת כ-4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

ה-EBITDA ברבעון השלישי עמד על כ-27 מיליון שקל (כ-6.1% מההכנסות), לעומת כ-34 מיליון שקל (כ-6% מההכנסות) בתקופה המקבילה.

חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, מסר עם פרסום הדוחות: "אנו ממשיכים בהובלת האסטרטגיה העסקית של החברה ומיקודה בתחומי הליבה: הסחר המקוון, בנק הדואר ותחום הקמעונאות, שיאפשרו לנו לצמוח בשנים הקרובות. אנו נערכים לקראת תהליך ההפרטה ונמשיך במהלכי התייעלות גם ב-2019, לאחר סיום תוכנית ההבראה של החברה". 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר: "ברבעון השלישי של השנה נערכנו לגידול בהזמנת חבילות מחו"ל, באמצעות המשך השקעות במרכז הסחר המקוון, פתיחת מרכזי מסירת חבילות נוספים, רכישת ציוד ומכשור טכנולוגי, שיסייעו במיון ומסירת החבילות ועוד. אנו נמצאים בעיצומם של ימי הקניות הבינלאומיים בנובמבר ובדצמבר וערוכים למיין ולקלוט את מיליוני החבילות בתקופה זו ולשנע אותם במהירות ללקוחות".