ביה"ד לעבודה מקפיא לחודש את הפיטורים בידיעות תקשורת

זאת לבקשת ועד העיתונאים של ידיעות תקשורת וארגון העיתונאים • בית הדין המליץ לצדדים לקיים ישיבות על-מנת לפתור את המחלוקת מחוץ לכותלי בית הדין

מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס / צילום: יוסי כהן
מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס / צילום: יוסי כהן

הישג לוועד ידיעות תקשורת (רשת המקומונים של "ידיעות אחרונות") ולארגון העיתונאים: בית הדין לעבודה הורה היום (ד') להנהלת ידיעות תקשורת להקפיא לחודש את מהלך הפיטורים המתוכנן, זאת בעקבות בקשה לצו מניעה נגד המהלך שהוגשה על-ידי ארגון העיתונאים וועד עיתונאי ידיעות תקשורת, המיוצגים על-ידי עורכי הדין אמיר בשה, מורן סבוראי ובוריס מריקארי ממשרד בשה סבוראי זבידה עורכי דין. בית הדין המליץ לצדדים לקיים ישיבות על-מנת לפתור את המחלוקת מחוץ לכותלי בית הדין.

כפי שפורסם ב"גלובס", בשבוע שעבר פנה ארגון העיתונאים לבית הדין לעבודה בדרישה כי יעצור שימועים שנועדו להתקיים בתחילת השבוע. הוועד טען כי ידיעות תקשורת פועלים לצמצום מצבת העובדים וביצוע שינויים מבניים ללא היוועצות מוקדמת, כפי שמחייב הדין.

עוד נטען כי בידיעות תקשורת מתכוונים לפטר 3 עובדים נוספים בחודשיים הקרובים ועוד כ-10 עובדים בתחילת 2019, וזאת מבלי שההנהלה חושפת בפני נציגי הארגון והוועד את הנתונים המלאים על המצב הכלכלי שמחייב, כביכול, את מהלך הפיטורים.