קרן ההשקעות של ג'ורג' סורוס ניצלה עלייה של 33% במניית אלוט ומימשה אותן בכ-10 מיליון דולר

שווי ההחזקה הנוכחי של סורוס פאנד במניות אלוט עומד על 24.7 מיליון דולר • הקרן אינה מחויבת לפרט מתי ובאילו מחירים מכרה את המניות שהיו ברשותה, אבל ניתן להעריך שהיא מכרה את המניות במחיר שנע סביב 6-6.5 דולרים למניה • מניית אלוט, שעלתה ב-33% בחודשים האחרונים, נסחרת בשווי של 230 מיליון דולר בנאסד"ק ובבורסת תל אביב

ג'רוג' סורוס / צילום: Luke MacGregor, רויטרס
ג'רוג' סורוס / צילום: Luke MacGregor, רויטרס

קרן ההשקעות של איל ההון ג'ורג' סורוס - Soros Fund Management - ניצלה עלייה של כ-33% במחיר מניית אלוט בחודשים האחרונים, ומימשה חלק ממניות החברה בהן החזיקה.

לפי דיווח שהעבירה הקרן ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב, היא מחזיקה כיום בכ-3.6 מיליון מניות אלוט , שמהוות 10.7% מהון המניות של החברה הישראלית. בדיווח הקודם, בחודש פברואר, החזיקה הקרן של סורוס בכ-5.3 מיליון מניות, שהן כ-15.7% מהחברה.

שווי ההחזקה הנוכחי של סורוס פאנד באלוט  עומד על 24.7 מיליון דולר. הקרן אינה מחויבת לפרט מתי ובאילו מחירים מכרה את המניות שהיו ברשותה, אך ניתן להעריך שהיא מכרה את המניות במחיר שנע סביב 6-6.5 דולר למניה, שהוא טווח המחירים שבו נסחרה מניית אלוט בשבועות האחרונים - כך שמדובר במימוש בהיקף של כ10-11 מיליון דולר.

הקרן של סורוס נכנסה להשקעה ראשונה באלוט באמצע 2016, כשהמניה נסחרה סביב רמות מחירים של כ-5 דולר. מאוחר יותר היא הגדילה את ההשקעה באלוט.

אלוט מספקת פתרונות עבור מפעילות תקשורת, ביניהם פתרונות אבטחה, זאת בניגוד לשנים קודמות בהן עיקר הפעילות שלה היה בייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת, תחום בו נרשמה שחיקה. החברה, המנוהלת על ידי ארז ענתבי, נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 230 מיליון דולר.