משתמשי פייסבוק מדווחים: תקלת טעינה באתר הדסקטופ

בטעינת אתרי הדסקטופ של פייסבוק ושל אינסטגרם: שני האתרים לא נטענים כלל, נטענים באופן חלקי, או שאינם מתעדכנים מאז שעות הבוקר היום (ג') • שתי אפליקציות המובייל עובדות כרגיל

פייסבוק / צילום: רויטרס
פייסבוק / צילום: רויטרס

בשעות האחרונות משתמשי פייסבוק ברחבי העולם מדווחים על תקלה בטעינת אתרי הדסקטופ של פייסבוק ושל אינסטגרם. שני האתרים לא נטענים כלל, נטענים באופן חלקי, או שאינם מתעדכנים מאז שעות הבוקר היום (ג'). שתי אפליקציות המובייל עובדות כרגיל.

הדיווחים על התקלה מגיעים ממשתמשי הרשתות בישראל, וכן באנגליה, עליהם דווח ב-Independent, וממשתמשים בארצות הברית עם דיווחים בכלי תקשורת שונים, בינהם ב- Forbes.

בחושים האחרונים פייסבוק חוותה מספר תקלות. בחודש שעבר, משתמשים ברחבי העולם ובישראל דיווחו כי אינם מצליחים להתחבר לאפליקציית אינסטגרם או להיכנס לאתר הדסקטופ שלה. באוגוסט השנה, משתמשים רבים דווחו על תקלה, גם היא בגרסת הדסקטופ של פייסבוק, שבה התפריט שמופיע בצד שמאל נעלם מהפלטפורמה, ובמקומו מופיע חלל ריק.

ביוני האחרון, תקלה חמורה יותר, שהתרחשה בעקבות באג במערכת, הביא לכך שהגדרות הפרטיות של כ-14 מיליון משתמשים הפכו, כבררת מחדל, לציבוריות, גם אם המשתמשים הגדירו אותן מבעוד מועד פתוחות לקבוצות קטנות או בין חברים קרובים. התקלה תוקנה כעבור מספר ימים.

מדובר פייסבוק נמסר: ״אנחנו מודעים לכך שחלק מהאנשים חווים בעיות בגישה למשפחת אפליקציות פייסבוק כרגע. אנחנו עובדים כדי לפתור את התקלה בהקדם האפשרי״.