גיוס ראשון מזה 16 שנה: סיסאייד המקומית גייסה 30 מיליון דולר בסבב A

מדובר בסבב גיוס ראשון של החברה, שהוקמה לפני 16 שנה ופעלה עד כה במימון עצמי ומהכנסותיה • מערכת SysAid משמשת לתפעול מרכזי תמיכה ארגוניים, ניהול מלאי וקריאות שירות, והיא מותקנת אצל כ-10,000 לקוחות בישראל ובעולם, עם 9 מיליון משתמשים

חברת תוכנת ההלפ-דסק SysAid הודיעה על סגירת גיוס של 30 מיליון דולר מקרן ההון סיכון IGP. מדובר בסבב גיוס ראשון של החברה, שהוקמה לפני 16 שנה ופעלה עד כה במימון עצמי ומהכנסותיה. החברה הודיעה כי ההון שגוייס ישתמש כדי להאיץ את הצמיחה ולחזק את מעמדה בתחום הארגונים בסדר גודל בינוני, באמצעות הטמעת כלים ומתודולוגיות לניהול פעילויות שירות. כספי ההשקעה יאפשרו ל-SysAid לשמור על לקוחותיה בחזית הפיתוחים בתעשייה ולסייע להם להרחיב את השפעתם בשוק.

מערכת SysAid משמשת לתפעול מרכזי תמיכה ארגוניים, ניהול מלאי וקריאות שירות וכן לשימושים נוספים בתחומי הכספים, משאבי האנוש והשיווק. המערכת פועלת באמצעות דפדפן בלבד וכוללת מגוון יכולות כמו כלי אוטומציה של תהליכים, כלי חקר תקלות, כלי תכנות לבניית תהליכים ללא קידוד ועוד. המערכת מותקנת אצל כ-10,000 לקוחות בישראל ובעולם, עם 9 מיליון משתמשים.

חברת SysAid הוקמה ב-2002 על ידי ישראל ליפשיץ. שרית להב, מנכ"לית החברה, אמרה: "במהלך שני עשורים של שיתוף פעולה עם לקוחותינו פיתחנו הבנה מעמיקה של הצרכים שלהם ושל האתגרים הניצבים בפניהם. הכלים שאנו מפתחים נועדו לספק ללקוחותינו תוכנה יחידה והוליסטית, המאפשרת להם לספק שירות ארגוני ברמה הגבוהה ביותר״.

אורי ארדה, שותף כללי ב- IGP אמר: "ככל שתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים גוברים, כך גוברות הדרישות והציפיות ממערכי הטכנולוגיה וה-IT . הפלטפורמה של SysAid מאפשרת למומחי IT לחשוף ולהפגין את ההשפעה ואת הערך שהם מספקים לארגון באופן יומיומי".

IGP גייסה עד כה כ-480 מיליון דולר עבור שתי קרנות והשקיעה מאז הקמתה ב-11 חברות פורטפוליו. עד היום ביצעה הקרן שני אקזיטים מוצלחים: R2NET, קמעונאית התכשיטים והיהלומים המקוונת השנייה בגודלה בעולם, וחברת פאנאיה (Panaya), המספקת שרותי אוטומציה לשדרוג מערכות ERP, שנמכרה לחברת Infosys .