תזוזות נוספות בהנהלת קבוצת יינות ביתן: מנהל התפעול של הרשת מסיים את תפקידו

יניב דביר, מנהל התפעול של רשת יינות ביתן, מסיים את תפקידו • נתי בר מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול, נוסף על תפקידו כסמנכ"ל הסחר והשיווק של הקבוצה • לאחרונה סיים את תפקידו ערן קריאף, ששימש כסמנכ"ל התפעול ברשת מגה

תזוזות נוספות בהנהלת קבוצת יינות ביתן: נחום ביתן, בעלי רשת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל, הודיע על מינויו של נתי בר לתפקיד סמנכ"ל תפעול הרשתות של הקבוצה, וזאת בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הסחר והשיווק של הקבוצה. הוא יחליף את יניב דביר, מנהל התפעול של רשת יינות ביתן.

בר הצטרף לקבוצה ביוני השנה, לאחר 18 שנים בשוק המזון, מתוכן תקופה ארוכה בחברת ויסוצקי, שם שימש כמנכ"ל לחמי, וכסמנכ"ל המכירות של קבוצת ויסוצקי.

בתוך כך דביר, שמשמש כיום מנהל התפעול של רשת יינות ביתן מסיים את תפקידו. דביר מילא שורה של תפקידים בקבוצה בעשור האחרון, במהלכם ליווה את הטעמת רשת כמעט חינם ואת פתיחתם של סניפים חדשים.

העזיבה הזו מצטרפת לסיום תפקידו של ערן קריאף, ששימש כסמנכ"ל התפעול ברשת מגה, וסיים לאחרונה את תפקידו. מדובר בעזיבה של בן משפחה של ביתן, שכן הוא נשוי לבתו לינוי, שמשמשת כיועצת משפטית חיצונית לחברה.

התזוזות הללו מצטרפות לגל מתמשך של שינויים בהנהלה, במסגרתו שורת בכירים עזבה את הקבוצה, ביניהם סמנכ"ל השיווק ושני סמנכ"לי הסחר.