מהנדס עיריית תל אביב עודד גבולי מסיים את תפקידו

גבולי המצוי סמוך לגיל פרישה, יסיים את תפקידו בעוד חצי שנה • עיריית תל אביב צפויה לפרסם מכרז לאיתור מהנדס עיר חדש

עודד גבולי / צילום: שלומי יוסף
עודד גבולי / צילום: שלומי יוסף

לאחר 7 שנות כהונה, הודיע מהנדס עיריית תל אביב עודד גבולי על כוונתו לסיים את התפקיד בעוד חצי שנה. העירייה צפויה לפרסם מכרז לאיתור מהנדס עיר חדש. גבולי שמצוי לקראת גיל פרישה לפנסיה, צפוי היה לסיים את תפקידו לאחר הבחירות ללא קשר לתוצאותיה. לגבולי שני סגנים, אורלי אראל, מנהלת אגף תכנון עיר, ואדריכל אודי כרמלי מנהל אגף רישוי ופיקוח על הבנייה.

אראל נחשבת לדומיננטית בתפקידה, אך היא אינה יכולה להתמודד על תפקיד מהנדס העיר מאחר שהיא אינה אדריכלית בהכשרתה, אלא מתכננת ערים. מנגד, כרמלי הוא אדריכל בהכשרתו, ועל כן צפוי על פי הערכות להתמודד במכרז על התפקיד. גבולי מונה לתפקיד מהנדס העיר בשנת 2012, לאחר שכיהן כסגנו של המהנדס הקודם חזי ברקוביץ' שפרש מהתפקיד לטובת משרה בשוק הפרטי- בחברת אלייד שבבעלות יצחק סוארי.

גבולי, נשוי ואב לארבעה, בוגר הטכניון, כיהן ב-1998 כמהנדס הוועדה המקומית דרום השרון, ובהמשך כמהנדס הוועדה המקומית המרחבית במרחב אונו וכמהנדס המועצה האזורית רמת אפעל בפועל. ‏מאז 2008 משמש גבולי כסגן מהנדס עיריית תל אביב, ראש אגף תכנון העיר ומנהל השימור. בין המהלכים המשמעותיים שהוביל גבולי במהלך שנות כהונתו כמהנדס עיר, הובלת תוכנית המתאר החדשה לעיר תא/5000, והובלת תוכנית צפון מערב העיר תא/3700 הכוללת 12 אלף יחידות דיור.

מעיריית תל אביב נמסר: "אדריכל עודד גבולי הודיע לראש העירייה על רצונו לסיים בעוד חצי שנה את תפקידו כמהנדס עיר וזאת לאחר שבע שנים. אדריכל גבולי מילא את תפקידו הקשה והמסובך בהצלחה מרובה ואנחנו מודים לו על האופן שבו הוביל את מינהל ההנדסה בשנים האחרונות ומאחלים לו הצלחה בהמשך".