אפליקציית המפות של גוגל תאפשר ללקוחות להתכתב עם עסקים מקומיים

פיצ'ר ההודעות שירכז את הצ'טים השונים של משתמש עם עסקים יופיע בתפריט הצד של גוגל מאפס באנדרואיד ו-iOS • האפשרות להתחיל שיחה תופיע בפרופיל של העסק באפליקציה

גוגל מאפס / צילום: שאטרסטוק
גוגל מאפס / צילום: שאטרסטוק

גוגל הודיעה על פיצ'ר חדש באפליקציית גוגל מאפס שיאפשר להתכתב עם עסקים מקומיים דרך האפליקציה. פיצ'ר ההודעות שירכז את הצ'טים השונים של משתמש עם עסקים יופיע בתפריט הצד של גוגל מאפס באנדרואיד ו-iOS, והאפשרות להתחיל שיחה תופיע בפרופיל של העסק באפליקציה.

עסק שירצה להשתמש באפשרות הזו יידרש להשתמש באפליקציית My Business של גוגל על מנת לשלוח ולקבל הודעות. האפליקציה שונתה לאחרונה ונהפכה לכזו שמרכזת עבור עסקים קטנים את האפשרויות לעדכן את המידע שלהם בגוגל ולשוחח עם לקוחות.

"שליחת הודעות לעסקים נותנת לכם את ההזדמנות לשאול שאלות ללא צורך לקיים שיחת טלפון, כך שתוכלו להזמין עוגה ליום ההולדת של אמא בזמן נסיעה באוטובוס, או לברר אם לחנות יש נעל במידה שלכם ללא צורך להמתין על הקו", נכתב בפוסט שגוגל פרסמה בבלוג הרשמי שלה בנושא. בפוסט לא נכתב מתי הפיצ'ר עתיד לצאת.

גוגל הציגה השנה גם אפליקציה שפיתחה בשם דופלקס שמאפשרת לבינה מלאכותית לנהל שיחת טלפון עם עסק כדי להוציא לפועל משימות עבור המשתמש. דופלקס זמינה כעת באנגלית ובמכשירי פיקסל בלבד.