מנצלת את רמות השיא: משפחת שטראוס מימשה מניות ב-150 מיליון שקל

המכירה של כ-1.5% מהון המניות נעשית על רקע רמת שיא בה נסחרת מניית שטראוס בימים אלה, המשקפת לחברה שווי נוכחי של 9.7 מיליארד שקל, וזאת אחרי טיפוס של כ-13% בערכה מתחילת השנה

עפרה שטראוס / צילום: סיון פרג'
עפרה שטראוס / צילום: סיון פרג'

משפחת שטראוס ממשיכה לנצל את רמות השיא בהן נסחרת מניית החברה שנמצאת בשליטתה ונושאת את שמה, ומכרה אתמול (ד') כ-1.5% מהון המניות תמורת כ-150 מיליון שקל.

במסגרת המימוש, משפחת שטראוס ביצעה את המימוש לפי מחיר מניה של קצת יותר מ-83 שקל - דומה לשווי השוק הנוכחי שלה, ככל הידוע בעיקר לשני גופים מוסדיים בולטים.

טרם המכירה משפחת שטראוס החזיקה בקצת יותר מ-59% ממניות חברת המזון והמשקאות.

המכירה הנוכחית נעשית כ-3 חודשים בלבד לאחר שמשפחת שטראוס מכרה כ-1% ממניות החברה תמורת כ-90 מיליון שקל ולפי מחיר מניה של 78 שקל.

כאמור, המכירה נעשית על רקע רמת שיא בה נסחרת מניית שטראוס  בימים אלה, המשקפת לחברה שווי נוכחי של 9.7 מיליארד שקל, וזאת אחרי טיפוס של כ-13% בערכה מתחילת השנה.

אתמול (ד') סיכמה שטראוס את הרבעון השלישי של 2018 עם שחיקה של כ-2% בהכנסותיה, שהסתכמו ב-2.15 מיליארד שקל, ולצד זאת שמרה על יציבות בשורה הגולמית והציגה שיפור ברווח התפעולי אחרי צמצום בהוצאות. לצד המגמה החיובית בשורה התפעולית שטראוס נהנתה גם מצמצום הוצאות המס שלה, ובשורה התחתונה הרווח הנקי הרבעוני שלה צמח ב-15% והגיע ל-144 מיליון שקל.