סלין דיון תככב בקמפיין למותג בגדי הילדים הישראלי Nununu

השתתפותה של דיון בקמפיין אינה מקרית, שכן היא חברה גם לשותפות מסחרית עם בעלות המותג - איריס אדלר וטלי מילכברג - לצורך שיווק מותג חדש ועצמאי בשם CELINUNUNU

סלין דיון / צילום:Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב
סלין דיון / צילום:Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב

בימים הקרובים צפוי לעלות לאוויר קמפיין בינלאומי למותג הילדים Nununu שבו מככבת הזמרת הקנדית סלין דיון. השתתפותה של דיון בקמפיין אינה מקרית, שכן היא חברה גם לשותפות מסחרית עם בעלות המותג - איריס אדלר וטלי מילכברג - לצורך שיווק מותג חדש ועצמאי בשם CELINUNUNU. 

Nununu הוקם לפני כעשור, ופרט לייחודו כמותג פרימיום יש לו גם אמירה חברתית-עיצובית: המותג יוצא נגד המגדריות בקרב מותגי בגדי הילדים המתייגים את קולקציית הבנות בצבעים ורודים ואת אלה של הבנים בכחול. אמנם מדובר במותג בבעלות שתי ישראליות, אך עיקר הפעילות המסחרית שלו היא בחו"ל - שם משווקים הבגדים במאות נקודות מכירה. סלבריטאים רבים בארצות-הברית - כמו ביונסה, סטף קרי, אשטון קוצ׳ר, בן אפלק, גוון סטפני, הילארי דאף, מתיו מקונוהי ועוד - קונים בקביעות את הפריטים עבור ילדיהם.

האמירה העיצובית שעוסקת כאמור במגדר ובתפיסה באה לידי ביטוי גם בסרטון שיצרה עבור החברה סוכנות הפרסום twentythree שבבעלות הפרסומאים בני ברונסקי ויוסי צרפתי. בסרטון שצולם בלאס וגאס בחודש שעבר באמצעות צוותי הפקה מישראל ומארה"ב, נראית דיון מתגנבת באישון לילה לתינוקיה ובאמצעות קסם מחליפה את הביגוד המסורתי של התינוקות מכחול-ורוד המסורתיים לצבעי המותג.