חודש אחרי קוקה-קולה ישראל: טמפו מייקרת את כל מוצריה

בין היתר יתייקרו משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד וכן מותגי בירה כמו גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים - וזאת החל מ-10 בדצמבר • טמפו לקמעונאים: "ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה, ואין ביכולתנו לספוג עוד"

חודש אחרי שקוקה-קולה ישראל הודיעה על עליית מחירי מותגי המשקאות שהיא משווקת, מודיעה השבוע יצרנית המשקאות טמפו לקמעונאים כי היא מייקרת את כל המוצרים שלה - החל ממשקאות קלים כמו פפסי ועד בירות דוגמת הייניקן וגולדסטאר. מדובר על התייקרות בשיעור של עד 4% במשקאות שהיא משווקת גם לרשתות השיווק וגם לברים ומסעדות.

אז מה מהם המוצרים שיתייקרו? משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד. בנוסף, טמפו מייקרת כאמור את משקאות האלכוהול שלה: גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים. בסך-הכול משווקת טמפו בישראל כ-90 סוגי בירה, וכולם יתייקרו, כמו גם 30 סוגי הקפה שטמפו משווקת.

"ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה", כתב יוסי שחר, סמנכ"ל המכירות של טמפו לרשתות השיווק, "על-מנת להקל על לקוחותינו, תוך שאנחנו מודעים היטב לקשיים שעוברים עליכם". עוד כתב שחר: "אין ביכולתנו לספוג עוד, ואנו מקווים שתקבלו את צעדנו בהבנה". טמפו מפרטת כי העלאת המחירים תיכנס לתוקף החל מ-10 בדצמבר.

כאמור, הצעד הזה מגיע לאחר שבחודש שעבר הודיעה החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה ישראל) כי היא מייקרת את מוצריה בשיעור של עד 3%. זאת בהמשך לעליית מחירי מוצרי החלב אותם היא מייצרת ומשווקת תחת המותגים טרה, מולר, ומחלבות צוריאל בחודש שעבר, ובהמשך לגל התייקרויות שהחל בקיץ האחרון - 7 שנים מאז מחאת קיץ 2011 - וכלל יצרניות נוספות כמו תנובה, עוף טוב, סנו ואחרות.