תפרו שכר למנכ"ל החדש: עלות העסקתו של שחר רחים באבגול מוערכת ב-3 מיליון שקל בשנה

בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי הציגה אבגול שיפור של 15% בהכנסותיה • ואולם, הרווח הנקי הרבעוני של יצרנית הבדים הלא-ארוגים הסתכם ב-600 אלף דולר, לעומת 7.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד • רחים, המכהן כמשנה למנכ"ל אבגול מאז 2010, צפוי להיכנס לתפקיד החדש בתחילת 2019

לצד פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה, מבקשת חברת אבגול לאשר את תנאי העסקתו של המנכ"ל המיועד שלה, שחר רחים, בעלות שנתית המוערכת בקרוב ל-3 מיליון שקל.

מזימון אסיפת בעלי המניות שתתבקש לדון בנושא בחודש הבא עולה כי יצרנית הבדים הלא-ארוגים מבקשת לאשר לרחים שכר חודשי של 130 אלף שקל, נוסף למענק שנתי בשווי של כמה משכורות חודשיות על בסיס תוצאות החברה, ועוד הטבות ובהן רכב בשווי של עד 300 אלף שקל.

בוועדת הביקורת ודירקטוריון אבגול, שהשליטה בה עברה באחרונה לידי חברת אינדורמה התאילנדית, סבורים כי תנאי ההעסקה הוגנים וסבירים, וגם תואמים את מדיניות התגמול של אבגול, וציינו, בין השאר, את תרומתו של רחים לאבגול במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל ו"השיפור בתוצאותיה תחת פועלו".

בחודש ספטמבר האחרון הודיע מנכ"ל אבגול  הנוכחי, דיוויד מלדרם, על סיום תפקידו בחברה, והוא צפוי להיפרד ממנה בסוף מארס 2019. בעקבות ההתפטרות החליט דירקטוריון אבגול על מינויו של רחים (47), המכהן כמשנה למנכ"ל אבגול מתחילת שנת 2010, והוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת 2019. ב-2017 עלות העסקתו של רחים עמדה על כ-600 אלף דולר, ועלות העסקת המנכ"ל היוצא מלדרם הגיעה ל-1.35 מיליון דולר.

בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה, שפרסמה אבגול הבוקר, היא הציגה שיפור של 15% בהכנסותיה, שהגיעו ל-109 מיליון דולר בתמיכת הפעלת קווי ייצור חדשים. ואולם, עלייה ניכרת בעלות מכירת מוצריה שחקה את הרווח הגולמי והתפעולי, ויחד עם עלייה בהוצאות המימון הובילו לכך שהרווח הנקי הרבעוני של אבגול הסתכם בכ-600 אלף דולר, לעומת 7.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.