מנדלבליט: לא אעשה משפט שדה לעו"ד דינה זילבר ולאף אחד

היועמ"ש בכנס חיפה למשפט: "גם אני רוצה ייעוץ משפטי מקצועי, ויש דברים שאני והשרה איילת שקד מסכימים עליהם. אין פה שחור ולבן. הדבר שאני הכי פוחד ממנו זה שיכניסו פוליטיקה למשרד שלנו"

היועמ"ש אביחי מנדלבליט / צילום: שלומי יוסף
היועמ"ש אביחי מנדלבליט / צילום: שלומי יוסף

"אני ראיתי דברים מזעזעים ברשתות החברתיות. הסטות, ניסיון לפגוע בדינה זילבר (המשנה ליועמ"ש) ברשת באופן אישי. זה פשוט מזעזע בעיניי. אנחנו צריכים לדחות את זה בכל פה. אני עומד על זה שאני מתכוון לא לעשות משפט שדה לאף אחד. אני אעשה בירור לדינה זילבר, והוא ייעשה מולה ולא בתקשורת. אני חושש שמה שאני צריך לברר מול דינה הפך למנוף לפגיעה במוסד היועץ המשפטי, ואני לא יכול להסכים עם זה. גם שרת המשפטים רוצה לחזק את המוסד הזה" - כך אמר היום (ה') היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בכנס חיפה למשפט באוניברסיטת חיפה.

מנדלבליט אמר כי "גם אני רוצה ייעוץ משפטי מקצועי, ויש דברים שאני והשרה איילת שקד מסכימים עליהם. אין פה שחור ולבן. הדבר שאני הכי פוחד ממנו זה שיכניסו פוליטיקה למשרד שלנו".

על חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היועמ"ש: "החקירה על סף סיום. יצאו דברים בתקשורת. ממני לא תשמעו דברים. חשוב לי שהחקירה תהיה יסודית, ונגיע לחקר האמת".

על תיק פרשת הצוללות אמר מנדלבליט: "המשטרה עשתה עבודה מאוד יסודית בחקירת תיק הצוללות בליווי הפרקליטות. זאת פרשה קשה ורצינית. עכשיו הפרקליטות תבדוק את הדברים".