נמשכת הנהירה ההמונית מאלטק: עוד שני בכירים עוזבים

קתי נארגי-טות', נשיאת החברה בארה"ב, תסיים את תפקידה ב-3 בינואר; ובמקביל אמנון שמר יעזוב את תפקיד סמנכ"ל הכספים ב-7 בפברואר, אחרי כ-15 שנים בתפקיד

נמשכים השינויים בצמרת חברת אלטק , ספקית פתרונות לתעשיית המעגלים המודפסים. בשני דיווחים נפרדים עדכנה אתמול (ד') החברה מפתח-תקווה על עזיבתם של שניים מבכיריה: קתי נארגי-טות' (Kathy Nargi-Toth), נשיאת החברה בארה"ב, תסיים את תפקידה ב-3 בינואר, כאשר במקביל אמנון שמר יעזוב את תפקיד סמנכ"ל הכספים ב-7 בפברואר, אחרי כ-15 שנים בתפקיד.

השניים הללו מצטרפים לעוד שני בכירים שכבר הודיעו על פרישתם בחודשים האחרונים: רוברטו טולמן שהיה משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הטכנולוגיה הודיע על פרישתו בחודש מאי ועזב את החברה בחודש אוגוסט; ואבי גל, שהיה סמנכ"ל התפעול ומנכ"ל אלטק אירופה, הודיע ביולי על עזיבה ופרש בסוף ספטמבר. בין לבין, עזב את אלטק גם דירקטור חיצוני שכיהן בדירקטוריון שלה, ליאם גולדשטיין.

למעשה, בין חברי ההנהלה הבכירה של אלטק, כפי שהחברה דיווחה בדוח המורחב של 2017, נותרו כיום רק שניים, שאחד מהם הוא בעל השליטה יצחק ניסן. עם זאת, ניסן פרש גם הוא לאחרונה מתפקיד המנכ"ל, והעביר את השרביט לידי אלי יפה, לשעבר מנכ"ל חברת חישולי כרמל שקודם לכן ניהל את חברת אורדן תעשיות. ניסן נותר בתפקיד היו"ר.

אלטק היא חברה קטנה שנסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא כ-6 מיליון דולר, והיא קיבלה לאחרונה שתי התראות מהנהלת הנאסד"ק על כך שאינה עומדת בתנאים להמשך מסחר שם.

ניסן רכש את השליטה באלטק באמצעות חברת ניסטק שבשליטתו בשנת 2013, מידי יוסי מימן שנקלע לקשיים עקב חובות-עתק. הרכישה בוצעה אז לפי שווי של 9.5 מיליון דולר לאלטק, שגבוה מהשווי הנוכחי שלה. ב-2016 רכש ניסן באופן פרטי עוד מניות של אלטק תמורת 580 אלף דולר, כך שכיום הוא מחזיק ב-56.6% ממניות אלטק, 50.5% מתוכן באמצעות ניסטק.