דניס הוף, מנהל בורדל שמת לפני חודש, זכה בבחירות בנבאדה בהפרש ניכר

מסתבר שלא חייבים להיות בחיים כדי לייצג את המדינה שלכם בבית הנבחרים בארה"ב - דניס הוף, רפובליקני בעל דעות בעייתיות בלשון המעטה, שהלך לעולמו לפני כחודש, נבחר בהפרש ניכר לבית הנבחרים של נבאדה • הוא עקף את יריבתו הדמוקרטית שהעובדה שנותרה בחיים ככל הנראה רק פגעה בה

דניס הוף, סרסור, מנהל בורדל וכוכב ריאליטי שמת לפני חודש אך נבחר בארה"ב / צילום: Reuters
דניס הוף, סרסור, מנהל בורדל וכוכב ריאליטי שמת לפני חודש אך נבחר בארה"ב / צילום: Reuters

דניס הוף, מנהל רשת בורדלים בנבאדה וכוכב ריאליטי לשעבר שהלך לעולמו לפני חודש, זכה בהפרש ניכר בבחירות האמצע בלאס וגאס.

הוף, כשעוד היה בחיים, הציג את עצמו כמועמד רפובליקני "בסגנון דונלד טראמפ" והביס את המועמדת הדמוקרטית, המורה לסיה רומנוב, במירוץ לבית הנבחרים של מדינת נבאדה. הרשויות במחוז הודיעו כי ימנו ועדה מיוחד על מנת לקבוע על מועמד רפובליקני אחר במקום הוף המנוח.

דניס הוף נמצא מת ב-16 באוקטובר 2018, לאחר סוף שבוע שהקדיש לחגיגות יום הולדתו ה-72. המשטרה המקומית עדיין בוחנת את סיבת המוות הרשמית אך אינה חושדת בגורמים לא טבעיים. גופתו נמצאה באחד הבורדלים שבבעלותו על-ידי שחקן הפורנו רון ג'רמי ואחת הנשים שעבדו במקום.

הוף המנוח היה בעליה של רשת בורדלים בנבאדה, המדינה היחידה בארה"ב שהסדירה שירותי זנות בצורה חוקית. הוא גם כיכב בסדרת ריאליטי למבוגרים בשם "Cathouse" ברשת HBO וגם כתב ספר בשם "אמנות הסרסור", בקריצה לספרו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ "אמנות העסקה".

בשנת 2016 הוף רץ לבחירות כנציג ליברטריאני אך הפסיד, השנה הוא החליט לרוץ כרפובליקני וקיבל גיבוי מעמיתו של טראמפ רוג'ר סטון ואקטיביסט המס האמריקאי גרובר נורדקוויסט.

בית הנבחרים של נבאדה נחשב לבית נבחרים שנשלט על-ידי המפלגה הרפובליקנית במשך שנים רבות.