נמשכת תזוזת הבכירים בתע"א: הסמנכ"לית לתקשורת פורשת

לדברי פישלר "הגעתי למסקנה שמיציתי את התפקיד במתכונתו הנוכחית, וזה המהלך המתבקש לאור השינויים המבניים שמתרחשים בהנהלת החברה. פני קדימה, להמשך הפעילות בעולם העסקי, המקומי והגלובלי" • היא הוסיפה ואמרה כי היא תמשיך בתפקידה בתע"א עד שיימצא לה מחליף

אליענה פישלר, שמכהנת ב-5 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל התקשורת של התעשייה האווירית הודיעה היום (ג') באופן מפתיע על החלטתה לפרוש בקרוב משורות החברה.

לדברי פישלר "הגעתי למסקנה שמיציתי את התפקיד במתכונתו הנוכחית, וזה המהלך המתבקש לאור השינויים המבניים שמתרחשים בהנהלת החברה. פני קדימה, להמשך הפעילות בעולם העסקי, המקומי והגלובלי". היא הוסיפה ואמרה כי היא תמשיך בתפקידה בתע"א עד שיימצא לה מחליף.

הפרישה של פישלר מהתע"א באה כשברקע תזוזה של בכירים רבים בדרג של מנהלי מפעלים וסמנכ"לים בחברה, חלקה קשורה לשינויים שמובילים בצמרת שלה היו"ר הראל לוקר והמנכ"ל נמרוד שפר.

בימים אלה התע"א פועלת למינוי משנה למנכ"ל, באופן שחלק מפעילויות המטה יוכפפו אליו וזאת, תוך שינוי בהגדרות התפקיד ובתחום הסמכויות של סמנכ"לים מכהנים.

כפי שנחשף ב"גלובס", בהנהלת התע"א מנסים למנות לתפקיד המשנה למנכ"ל את סמנכ"ל הכספים של החברה, אייל יוניאן. עד לאחרונה יוניאן התמודד על תפקיד המנכ"ל ולאחר שלא מונה- החל להיערך לקראת פרישה מהחברה. המהלך שצפוי לאפשר את מינויו לתפקיד המשנה למנכ"ל נועד להשאירו בשורות החברה.

בקרוב יסיימו את תפקידם עוד חברי הנהלה בכירים בתע"א ובמהלך מקביל, היא פועלת לקראת איוש התפקידים שיתפנו.

מוקדם יותר השבוע התע"א הודיע על קליטת סמנכ"ל משאבי אנוש חדש, ברק שטרוזברג שהיה בעבר סגן הממונה על השכר במשרד האוצר.

בתקופת כהונתה של פישלר ידעה התע"א טלטלות ודרמות, בעקבות פיצוץ הלוויין שייצרה החברה עבור חלל תקשורת, עמוס 6, וזאת זמן קצר טרם שיגורו לחלל.

אירועים משמעותיים נוספים שאירעו בתע"א בשנים האחרונות, בכהונתה של פישלר בתפקיד סמנכ"לית התקשורת וקיבלו תשומת לב תקשורתית נוגעים לחקירת המשטרה אודות חשדות לשחיתות בתע"א, המשבר בתעשיית הלוויינים האזרחיים ועסקאות ענק שעשתה בחברה בתחום טילי ההגנה בהודו ובתחום המל"טים בגרמניה.

פישלר מונתה לתפקיד סמנכ"ל התקשורת בחברה בתקופת כהונתו של יוסי וייס כמנכ"ל, והיתה האישה הראשונה שמכהנת בהנהלת החברה. לפני כן היא היתה הדוברת ומנהלת השיווק של הבורסה לניירות ערך ודוברת בנק ירושלים.