עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט, בנו של עו"ד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל, יוביל את המשרד של אביו

לידי "גלובס" הגיע מכתב ששלח היום עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט ללקוחות הפירמה, בו כתב כי המשרד ממשיך לפעול במלוא העוצמה, "כשאני ממשיך את דרכו של אבי בתפקיד ראש המשרד, וזאת לאחר שעמדתי לימינו ב-15 השנים האחרונות בתיקים המשמעותיים והמרכזיים שנוהלו במשרדנו"

עו"ד יחיאל וינרוט / צילום: שלומי יוסף
עו"ד יחיאל וינרוט / צילום: שלומי יוסף

יומיים אחרי שנחשף ב"גלובס" כי עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוזב את משרד י' וינרוט ושות' עם עוד חמישה עורכי דין מהפירמה ופותח משרד עצמאי, היום (ג') מתברר סופית כי עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט, בנו של עו"ד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל, יעמוד מעתה בראש משרד ד"ר י' וינרוט ושות' וינסה להמשיך את דרכו של אביו.

לידי "גלובס" הגיע מכתב ששלח היום יחיאל וינרוט ללקוחות הפירמה בנוגע להמשך פעילותה. "אבי, שהיה ראש המשרד ומייסדו, הנחיל לי וליתר השותפים ועורכי הדין במשרד את מורשתו המקצועית, הכוללת ניתוח עיוני ומעמיק של כל תיק ותיק, מתוך תחושת הזדהות עמוקה עם מצוקותיו של הלקוח, ואת רגישותו יוצאת הדופן", כתב יחיאל וינרוט ללקוחות.

לדבריו, ברוח זו המשרד ממשיך לפעול במלוא העוצמה, "כשאני ממשיך את דרכו של אבי בתפקיד ראש המשרד, וזאת לאחר שעמדתי לימינו ב-15 השנים האחרונות בתיקים המשמעותיים והמרכזיים שנוהלו במשרדנו".

על רקע עזיבת עו"ד עמית חדד וחמישה עורכי דין נוספים את הפירמה, ציין וינרוט הבן כי "לצדי עומד צוות מסור ומנוסה של למעלה מ-20 שותפים ועורכי דין בעלי ותק מצטבר של עשרות רבות בשנים, הבקיאים בכל ענפי המשפט הפלילי, האזרחי והציבורי, ואשר מטפלים באופן שוטף בכל התיקים המנוהלים במשרד".

יחיאל וינרוט ביקש להבהיר ללקוחות כי "המשרד חזק ואיתן, ואנו נמשיך להעניק את השירות המשפטי הטוב ביותר ללקוחותינו כפי שעשינו עד כה, בהתאם למוניטין של משרד וינרוט לאורך כל השנים".

לסיום כתב יחיאל וינרוט ללקוחות: "משרד עורכי דין ד"ר יעקב וינרוט ושות' פועל במלוא המרץ כדי להעניק לכם וליתר ציבור לקוחותיו שירות מקצועי ישר והגון על-פי מורשתו של ד"ר יעקב וינרוט ז"ל". 

נזכיר כי מוקדם יותר היום פורסם ב"גלובס" כי בין עו"ד עמית חדד ושותפיו לבין משרד וינרוט התגלעה מחלוקת כספית ואמוציונלית על רקע הפיצול במשרד הוותיק, וכי הצדדים מנסים להגיע לפתרונות מוסכמים במחלוקות באופן חשאי וצפויים ללכת לגישור.