יגאל גוברין מונה ליו"ר איגוד המהנדסים

גוברין, מבעלי חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע, יחליף בתפקידו את היו"ר דני מריאן לאחר 11 שנים

לוגו איגוד המהנדסים
לוגו איגוד המהנדסים

יגאל גוברין, מבעלי חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע, הוא יו"ר איגוד המהנדסים החדש. גוברין, יחליף את המהנדס דני מריאן בתפקיד, אותו ביצע בהתנדבות במשך 11 שנים. כמו כן, מיכל קרסני, מנכ"לית האיגוד בארבע השנים האחרונות, הודיעה על פרישתה ותסיים תפקידה בסוף החודש.

גוברין, שנבחר על ידי חברי האיגוד לתפקיד היו"ר, ייסד ב-1990 ביחד עם שותפו דן וקסמן, את חברת ניהול הפרויקטים, שלקחה חלק בפרויקטים גדולים כמו הקמת העיר אלעד, הקמת שכונת הר חומה בירושלים, ניהול הקמת מגדל הוורד בגבעתיים, מוזיאון העיצוב בחולון, ניהול תכנון הרכבת הקלה בירושלים, מחלף אשדוד, מגדל אטריום ברמת גן ועוד. בעברו שימש כמהנדס הראשי של חברת אשדר. לגוברין תואר מהפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון.

איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות הינו איגוד סטטוטורי המייצג את המהנדסים בתחום ההנדסה האזרחית בישראל. האיגוד פועל בתחומי ההכשרה המקצועית, הרגולציה, התקינה וייצוג מהנדסי הבנייה והתשתיות במועצות ציבוריות וועדות מקצועיות.

אחד האתגרים שניצבים בפני הארגון קשורים בשינויי הרגולציה בכל הקשור ליישום דוח ועדת זיילר שלא יושם עד היום, ובנושא הגדרת תפקידם וסמכותם של המפקחים ומנהלי הפרויקטים ושל האחראיים על תכנון וביצוע של פרויקטים.