"לבשתי חליפות לעבודה ויום אחד מצאתי את עצמי גרוש, בן 40 ומובטל"

דן עשת (43) הוא מנהל קהילות ב-Navin • טווח שכר: 3,000-6,000 שקל

דן עשת/ צילום חובב הורוביץ
דן עשת/ צילום חובב הורוביץ

איפה אני תופסת אותך?

"אני יוצא מפגישה עם חברת טייק איט פורוורד שעושה לנו פרסום ברשתות, כי התחלנו לייצר קמפיין לבניית קהילה לבני 18-12. אנחנו מציעים ניווט בתוך מבנים: יש לנו פתרון המבוסס על מנוע טכנולוגי ומנוע אנושי, ואני אחראי על האנושי. כפי שבוויז בתחילת דרכה היו נהגים שהיו מקליטים את הנסיעה, אנחנו מטרגטים את כל מבני הציבור בעולם, כמו משרדי ממשלה, קניונים, בתי חולים. התפקיד שלי הוא להקים קהילות, ובמסגרת זו אני מגיע לפגישות באוניברסיטאות, למשל. לפעמים זו הרצאה, לפעמים פגישה על פיצה ובירה. אנחנו נותנים הנחיות איך למפות ולנווט".

איך הגעת לתפקיד ומה עשית קודם?

"בעבר עבדתי כמנהל מכירות שירותי בורסה, בחליפה מכופתרת ונעליים בוהקות. כשהחברה נסגרה ומוזגה, מצאתי את עצמי גרוש, בן 40 ומובטל. זה רגע בחיים בו אתה מחליט אם ללבוש את אותה החליפה או להחליף אותה. לפני כשנה הכירו לי את שי רונן המנכ"ל, כשעוד לא היו בכלל עובדים. שבועיים לאחר מכן כשקיבלתי הצעת עבודה מחברה של כפתורים ועניבות, התקשרתי לשי ואמרתי לו שזה מאני טיים. באחת בלילה לחצנו ידיים באינטרנט. יש לי תשוקה לניווטים, שירתתי בשלדג כלוחם".

סליחה שאני מעירה, אתה מרוויח מעט יחסית להייטקיסט.

"בסטארט-אפ התקציב מכסה אנשי מחשוב ואני איש של אנשים. למרות זאת רציתי להיות במקום כזה - לעשות כאן את השגיאות של הלמידה ולקבל אופציות שהן חלק מהחלום. אבל האמת היא שאני מחזיק עבודה נוספת כמנהל פרויקטים בחברת סופר פוש, ככה שאני עובד 24/7".

נשאר לך זמן לעצמך?

"כן, אתמול הזמנתי חופשת סקי לחודש מרץ. אטוס עם הבת שלי שהיא בת 13, ועם אחי שעובד בוויז. בנוסף, בשנים האחרונות אני מנדב מזמני למרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בתל אביב. יש להם אירוע התרמה שנתי, סמוך למשרדים שלנו בגני התערוכה, ואני מסייע להם בלוגיסטיקה. אמא שלי מתנדבת שם כמה עשורים ומסייעת לאגודה, ואני התחלתי בלי לספר לה".

מה עוד חוץ מסקי?

"יש לי יחסי אהבה עם הודו. כשהייתי בן 27 נסעתי לשם עם מי שהייתה אז אשתי. נסענו מיד אחרי החתונה, בלי לתכנן נשארנו שם שלוש שנים וחזרנו ארצה רק כי היא הייתה בחודש שמיני".

איפה תהיה בעוד חמש שנים מהיום?

"זו שאלה שכמעט בלתי אפשרי לענות עליה. אני מניח שאהיה במקום שלא משעמם לי בו".