התייעלות | בלעדי

בעקבות צמצומים: רשת מקפיאה תוכנית שידוכים חדשה

אתמול הודיעה רשת לחברת ההפקה אבוט-המאירי על הקפאת תוכנית שידוכים מושקעת שהפקתה כבר יצאה לדרך; בעקבות זאת פוטרו כל אנשי ההפקה • כפי שנחשף ב"גלובס", רשת מנהלת בימים אלה תוכנית התייעלות הכוללת פיטורי כ-60 עובדים ובחינה מחדש של כל ההפקות

מנכ"ל רשת, אבי צבי / צילום: אודי פורטל
מנכ"ל רשת, אבי צבי / צילום: אודי פורטל

רשת ממשיכה בתהליכי ההתייעלות, ובמקביל לצמצום כוח-האדם מתנהל מהלך של צמצום בהפקות: ל"גלובס" נודע כי אתמול (א') הודיעה רשת לחברת ההפקה אבוט-המאירי על הקפאת תוכנית שידוכים מושקעת שהפקתה כבר יצאה לדרך. בעקבות ההודעה פוטרו כל אנשי ההפקה.

נראה כי ברשת מעדיפים בשלב הזה לא לקחת סיכונים מיותרים ולא להשקיע כלכלית בתוכניות שקשה לצפות את הרייטינג שיניבו. נזכיר כי בעקבות הסכם המיזוג של רשת וערוץ עשר היו שתי החברות מנועות מלצאת להפקות חדשות או לקחת על עצמן התחייבויות נוספות, מה שמותיר את רשת עם אתגר לא פשוט למלא את לוח השידורים שלה לחודשים הקרובים.

אחד ההימורים האחרונים של רשת ומה שנחשב פרויקט הראשון של סמנכ"ל התוכן החדש עמי גלאם היה התוכנית "דה פור", שגם היא הייתה בהפקת אבוט-המאירי. רק לפני ימים ספורים, כשברקע נתוני רייטינג מאכזבים במיוחד, החליטו ברשת להוריד את התוכנית לפני המתוכנן.

כפי שנחשף ב"גלובס", רשת מנהלת בימים האחרונים תוכנית התייעלות כוללת בה נבחנים כל סעיפי ההוצאות. כחלק מהתוכנית הוחלט על פיטורי כ-60 עובדים. במקביל נבחנות כל ההפקות.

מרשת נמסר בתגובה "מול כל ההפקות אנו בתהליכים של בדיקה כבר מהשלבים הראשונים. בשלב זה הוחלט להקפיא את ההפקה".