אטיוניטי הגישה תשקיף מדף לגיוס של עד 100 מיליון דולר

תשקיף המדף מאפשר לחברה לגייס את הסכום המבוקש בהנפקת מניות ואופציות, אך לא מחייב ביצוע של גיוס • הכספים שיגויסו בהנפקה מיועדים למימוש התוכנית האסטרטגית של אטיוניטי, וייתכן גם לרכישות

שמעון אלון / צילום: איל יצהר
שמעון אלון / צילום: איל יצהר

אחרי שמניית אטיוניטי  יותר מאשר הכפילה את ערכה מתחילת השנה, חברת הטכנולוגיה הגישה בשבוע שעבר תשקיף מדף לגיוס של עד 100 מיליון דולר.

אטיוניטי מספקת פתרונות לגישה, לניהול, לשיתוף ולהפצת נתונים, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 315 מיליון דולר. מחיר המניה, שהגיע לשיא של מעל 20 דולר בסוף אוגוסט, ירד מאז והוא עומד כעת על כ-15 דולר, לעומת כ-7 דולר בסוף 2017.

תשקיף המדף שהגישה החברה מאפשר לה לגייס את הסכום המבוקש בהנפקת מניות ואופציות, אך הוא לא מחייב ביצוע של גיוס אלא רק פותח לחברה פתח לגיוס מהיר במקרה שתחליט שתנאי השוק מתאימים לכך.

בסוף 2017 אטיוניטי גייסה 20 מיליון דולר, לפי מחיר מניה של 6.75 דולר ובהובלת החתמים נידהאם ו-Roth Capital. בסוף הרבעון הקודם היו בקופת החברה 31.1 מיליון דולר.

בתשקיף הנוכחי ציינה החברה כי השימוש בכספים שיגויסו בהנפקה ייקבע על ידי הנהלתה, והם מיועדים למימוש התוכנית האסטרטגית של אטיוניטי, כולל להוצאות שיווק, מחקר ופיתוח, הנהלה וכלליות, וכן להון החוזר ולצרכים עסקיים אחרים - ביניהם גם רכישות אפשריות.

אטיוניטי, המנוהלת על ידי שמעון אלון, צפויה לפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב-1 בנובמבר. לפי התחזית שמסרה החברה ברבעון הקודם, היא אמורה לסיים את שנת 2018 עם הכנסות של 78-81 מיליון דולר, שמהוות צמיחה של 26%-30% ביחס ל-2017, ועם רווחיות תפעולית על בסיס Non-GAAP בשיעור של 7%-10%, כלומר רווח תפעולי של 5.5-8.1 מיליון דולר. 

מספרי הגיוס של אטיוניטי
 מספרי הגיוס של אטיוניטי